וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב באזור פתח תקווה

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה, בכביש 483 ליד קיבוץ גבעת השלושה, נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה. ילד בן שבע נפצע בינוני ושלושה נוספים קל בתאונה בצומת תל ערד

רוכב אופניים בן 50 נהרג מפגיעת מכונית ליד קיבוץ גבעת השלושה. מד"א
"במרחק של כ-150 מטרים היו אופניים על הכביש". זירת התאונה, אמש/מד"א

רוכב אופניים כבן 50 נהרג אמש (שישי) מפגיעת כלי רכב ליד קיבוץ גבעת השלושה, ליד פתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה שבסיומן נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע נמצא במקום התאונה בכביש 483, וחוקרים של משטרת מרחב שרון פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

שאולי ויאטריק, חובש בכיר במד"א שהוזעק לזירה, סיפר: "כשהגענו ראינו שמדובר בתאונה קשה, מתחת לרכב פרטי נלכד גבר. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. במרחק של כ-150 מטרים היו אופניים על הכביש. לאחר חילוצו, ניסינו להעניק טיפול רפואי, אבל לצערנו לא היו סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
התחזית לסוף השבוע: התחממות משמעותית; בראשון - שרב כבד
שער ברזל קרס על שלוש פעוטות ביישוב בשרון; מצבן בינוני וקל
פעוטה כבת שנתיים וחצי טבעה למוות בבריכה ביתית בשדרות

רוכב אופניים בן 50 נהרג מפגיעת מכונית ליד קיבוץ גבעת השלושה. מד"א
"גבר היה לכוד מתחת לרכב". זירת התאונה, הערב/מד"א

במקרה נוסף, נפצעו אמש ארבעה בני אדם בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בצומת תל ערד שבנגב. בין הפצועים ילד בן שבע שמצבו מוגדר בינוני. היתר נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הארבעה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

מוקדם יותר אתמול, גבר בן 42 ואישה בת 47 נפצעו באורח בינוני מפגיעת כלי רכב במודיעין. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהם סובלים מחבלת ראש. בשעות הבוקר, הולכת רגל כבת 50 נפצעה באורח קשה מפגיעת כלי רכב בשדרות מוריה בחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בעיר, כשהיא סובלת מחבלות בראשה ובגפיים.

(עדכון ראשון: 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully