וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיסול? המשטרה עצרה 7 חמושים המשתייכים לארגונו של מיכאל מור

השבעה, שנעצרו על פי החשד עם כלי נשק ואפודי מגן בטיילת בבת ים, מזוהים עם ארגונו של העבריין שהעתיק באחרונה את מקום מגוריו מנהריה למרכז. מעצרם של שלושה מהם הוארך עד ליום שני הקרוב. המשטרה מעריכה שהיו בדרכם לבצע חיסול או כי חששו שהם בעצמם יעד

עריכה: גדי וינסטוק

(תיעוד חיסול מקורבו של מיכאל מור בבית קפה בנהריה)

שבעה בני אדם נעצרו שלשום (חמישי) בטיילת בבת ים במהלך פעילות יזומה של משטרת ישראל. השבעה, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, היו על פי החשד חמושים ולבשו אפודי מגן. כל החשודים מזוהים עם ארגון הפשע של העבריין מיכאל מור, שעבר לאחרונה לגוש דן מנהריה. אתמול הם הובאו לדיון בבית משפט השלום בתל אביב ומעצרם של שלושה מהם הוארך עד ליום שני, 6 ביוני. ארבעת האחרים שוחררו בתנאים מגבילים.

החקירה בעניינם נמשכת ולפי שעה נבדקים שני כיווני חקירה אפשריים. האחד הוא כי מדובר בקבוצת עבריינים שהיו בדרכם לביצוע חיסול. האפשרות השנייה שנבדקת היא כי הם חששו מפגיעה בהם ולכן לבשו את אפודי המגן.

עוד בוואלה! NEWS:
המסר של בית המשפט: כל עוד הזנות מותרת - נשמור על חופש העוסקות בה
רכוש בשווי עשרות מיליוני שקלים יוחרם מ"מלך השוק האפור" לשעבר
פרשת האונס ביפו: "הצעירה אמנם לוקה בשכלה – אך לא שינתה את גרסתה"

הארכת מעצר מיכאל מור בבית משפט השלום בעכו, יחד עם עורך דינו יהלו שפרלינג. יוני 2015. ערן גילווארג
מיכאל מור בבית המשפט עם עורך דינו/ערן גילווארג

מור אמנם רכש באחרונה שתי דירות באזור המרכז, בחולון וברמת גן, אך במשטרה מעריכים כי הוא לא נטש את השליטה שלו בארגון בנהריה. עם המעבר של מור למרכז החלו ביחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת תל אביב לפקוח עין על פועלו. זאת, לאחר שנחשב תקופה ארוכה ליעד מודיעיני של חוקרי ימ"ר חוף.

בסוף שנת 2014 חזר מור משהות של שלוש שנים בתאילנד, ומאז מתנהלים באזור הצפון מאבקי שליטה בין ארגוני פשע שונים. במשטרה הביעו תקווה כי המתיחות באזור תרד עם מעברו של מור לגוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully