וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור חדש בשכונה: ראש ארגון הפשיעה מנהריה מגיע לגוש דן

9.5.2016 / 0:34

לוואלה! NEWS נודע כי מיכאל מור רכש דירה בחולון וכן ברמת גן, עירו של עמיר מולנר. להערכת החוקרים, הוא לא נטש את מוקדי השליטה בצפון, אולם במשטרה מקווים כי מעברו יפחית את המתיחות באזור

עריכה: גדי וינסטוק

(תיעוד: כך חוסל מקורבו של מיכאל מור בבית קפה בנהריה)

מיכאל מור, ראש ארגון הפשיעה מנהריה, רכש בחודש האחרון שתי דירות באזור המרכז – כך נודע לוואלה! NEWS. אחת מהדירות נמצאת בחולון, והשנייה במגדלי יוקרה רמת גן, ובה שוהה מור לעתים תכופות.

גורמים במשטרה הסבירו כי מאז המעבר, חוקרי היחידות הארציות התמקדו בקשריו של ראש ארגון הפשיעה באזור המרכז ובפעילותו העסקית באזור, אולם במשטרה סבורים כי הוא לא נטש את השליטה שלו בצפון. עד לאחרונה, נחשב מור ליעד מודיעיני של חוקרי ימ"ר חוף, אולם כעת, מסתמן כי גם חוקרי היחידה המרכזית בתל אביב ישימו עין על פועלו.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שהורידה את ילדיה בבית הספר: מטען התפוצץ ברכב אחות עבריין
"דניאל אהב את מיכאל מור אהבת אמת וכנראה שילם על כך בחייו"
"זיו אלוש חבש פאה ומשקפיים - וירה לעבר ביתו של מיכאל מור"

הארכת מעצר מיכאל מור בבית משפט השלום בעכו, יחד עם עורך דינו יהלו שפרלינג. יוני 2015. ערן גילווארג
אחיו חוסל לפני כשנתיים. מור ועו"ד שפרלינג בבית המשפט/ערן גילווארג

זה זמן רב – בעיקר מאז חזרתו של מור לישראל בסוף שנת 2014 – שמתנהלים באזור הצפון מאבקי שליטה בין גורמי הפשיעה השונים. יד ימינו של מור, שמואל הרוש, השתלט על שורה של עסקים בעיר שהיו מקושרים למור, כשזה היה בתאילנד, ושיאם של מאבקי השליטה בצפון הגיע עם חיסולו של אחיו של מור, בדרי, לפני כשנתיים.

במשטרה מקווים כעת כי מעברו של מור למרכז יפחית במעט את המתיחות ששוררת באזור הצפון. עם זאת, רמת גן ידועה כאחת מהערים שהפכה למוקד פעילות של ארגוני הפשיעה. עמיר מולנר, יליד שכונת רמת עמידר, מתגורר גם הוא בעיר.

במסגרת מבצע אכיפה שביצעה המשטרה בעיר בחודש דצמבר 2014, עלו חשדות נגד בכירים בעירייה כי שיתפו פעולה עם עבריינים באזור, בהם מולנר, על מנת לקדם את מועמדותו של ראש עיריית רמת גן הנוכחי, ישראל זינגר, לתפקיד. המשטרה החליטה לבסוף לגנוז את התיק ולהתמקד בעבירות אחרות שבהם נקשר שמו של זינגר.

מפרקליטיו של מור, עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, לא נמסרה תגובה.

(עדכון ראשון: 17:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully