וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל אהב את מיכאל מור אהבת אמת וכנראה שילם על כך בחייו"

27.8.2015 / 12:10

דניאל וקסמן, שגופתו נמצאה אתמול באזור נהריה, נחשב למקורב לעבריין הבכיר ואף נשא עונש מאסר בגין דקירות בקטטה שבה היו מעורבים. במשטרה מעריכים כי הרקע להירצחו הוא כנראה סכסוך דמים בין מור לשמואל הרוש, שהקים ארגון מתחרה

צילום: אדריאן הרבשטיין, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

(רצח אחיו של העבריין מיכאל מור, בשנה שעברה)

דניאל וקסמן, חברו הטוב של העבריין מיכאל מור מנהריה שגופתו התגלתה בלילה שבין שלישי לרביעי בסמוך לחוף בננה ביץ' אכזיב באזור העיר, נרצח כחלק מסכסוך דמים עם העבריין שמואל הרוש - כך מעריכים גורמים במשטרה. הרקע ליריבות הוא העובדה שהאחרון הקים ארגון מתחרה בעת שהייתו של מור בחו"ל.

לפי המשטרה, וקסמן אף "התלכלך" למענו של מור: הוא נשא עונש מאסר ממושך בגין דקירות בקטטה שהתרחשה בפאב בחוף אכזיב, שבה היה מעורב העבריין הבכיר. מור עצמו יצא ללא פגע. "וקסמן היה אחד הנאמנים הגדולים ביותר של מור", סיפר גורם המעורה בפרטים. "הוא אהב אותו אהבת אמת וכנראה שילם על כך בחייו". בחודש שעבר השניים אף תועדו יחדיו בתמונה שצולמה בבית מלון קרלטון בנהריה ופורסמה בפייסבוק.

לקריאה נוספת:
"זיו אלוש חבש פאה ומשקפיים - וירה לעבר ביתו של מיכאל מור"
בדרך לביצוע פשע: נעצרו בכירים בארגונו של מיכאל מור
העבריין מיכאל מור נעצר בחשד שגנב קטנוע לצורך "פיגוע פלילי"

מיכאל מור עם דן וקסמן. פייסבוק, צילום מסך
וקסמן "התלכלך" עבור מור. הנרצח/צילום מסך, פייסבוק

הסכסוך בין מור להרוש אינו אלא שיאו של מאבקי שליטה בין הצדדים לאחר עזיבתו של העבריין הבכיר לגלות במשך שלוש שנים בתאילנד. הרוש, שבמשך שנים היה שותפו של מור והיה ליד ימינו, קרא תיגר על השליטה האבסולוטית כמעט של מור. אט אט, באמצעות אנשיו של מור, החל הרוש לפעול על דעת עצמו. בעת שהייתו של העבריין הבכיר בתאילנד, נותר אחיו, בדרי מור, לשמור על עסקים כרגיל. בשנה שעברה הוא נורה למוות ברחוב אביר בנהריה - שני כדורים פגעו בפלג גופו העליון וברגלו ופצעו אותו באורח קשה, ומותו נקבע בבית החולים בעיר.

במלחמת העבריינים אין קווים אדומים

הרצח של האח הפך לסמל לפילוג הקואליציה של מור והרוש. מי שהיה איש חבלה מצטיין במסגרת שירותו בחיל הנדסה קרבית, החל לנסות להשתלט על עסקים ומועדונים בעיר תוך שהוא דוחק את מור ואנשיו מהשטח. האחרון חזר לישראל באוקטובר 2014 ומאז מתנהל קרב איתנים בין הצדדים, כשכל אחד מהם מנסה לחסל "חיילים זוטרים" משורות הארגון המתחרה.

שני ניסיונות החיסול שאירעו בנהריה ובאילת באפריל האחרון המחישו לחוקרי המשטרה את עומק הסכסוך. באחד המקרים מור עצמו היה היעד. מאז הוא חזר לארץ עושה מור כל שביכולתו כדי להשיב לו את כח ההרתעה. במלחמה זו גם ילדים וחפים מפשע אינם חסינים מפני האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully