וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין מיכאל מור נעצר בחשד שגנב קטנוע לצורך "פיגוע פלילי"

11.6.2015 / 15:11

ראש ארגון הפשיעה מנהריה נעצר יחד עם אדם נוסף בחשד למעורבות בגניבת קטנוע. המשטרה חושדת שהם גנבו את כלי הרכב במטרה לבצע באמצעותו פשע. מעצרם הוארך בארבעה ימים. פרקליטיהם: "מדובר בהבל הבלים"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

העבריין הבכיר מיכאל מור נעצר הלילה (חמישי) יחד עם עבריין בכיר נוסף בחשד שהיו מעורבים בגניבת קטנוע ובהסתרתו בנהריה. על פי החשד, השניים גנבו את הקטנוע במטרה לבצע באמצעותו פיגוע פלילי. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרם בארבעה ימים. העבירות המיוחסות להם הן קשירת קשר וביצוע פשע.

עוד במסגרת המאבק של המשטרה בארגוני הפשיעה בצפון, באפריל האחרון נעצרו בכירים בארגונו של מור בנהריה. שומר הראש שלו ואדם נוסף המקורב אליו נעצרו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשעה לאחר שנתפסו בעיר כשהם רכובים על קטנוע, ובו נמצאו חומר דליק ומסכה.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
חסין לעד המדינה: "אני מתחנן, יש לי שלושה ילדים, תגיד את האמת"
פרשת פישר: אלון חסן יואשם בשוחד ובהלבנת הון בכפוף לשימוע
חשד: גנבו עשרות אלפי שקלים דרך אפליקציית לאומי קארד

מיכאל מור מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2014. ניב אהרונסון
מיכאל מור, ראש ארגון הפשיעה שנעצר/ניב אהרונסון

בתקופה האחרונה עצרה המשטרה עשרות חשודים מארגוני פשיעה שונים בארץ שהיו מעורבים לכאורה בשורה של מעשי רצח, ניסיונות רצח ועבירות נוספות במסגרת פרשה שזכתה לשם "פרשה 512". בין היתר נעצרו ראשי ארגוני פשיעה, ובהם יצחק אברג'יל ואחיו מאיר, אבי רוחן, אסי אבוטבול ומוטי חסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, המייצגים את מיכאל מור ותום חדד, מסרו בתגובה למעצרם של השניים: "החשודים מכחישים בתוקף את החשדות נגדם. מדובר בהבל הבלים ואחד ממעצרי השוא הרבים של משטרת ישראל. אין לנו ספק שהם ישוחררו בימים הקרובים".

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully