וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לביצוע פשע: נעצרו בכירים בארגונו של מיכאל מור

27.4.2015 / 20:31

על רקע התגברות מלחמות העבריינים בימים האחרונים, נעצרו שומר ראשו של העבריין הבכיר ומקורב נוסף אליו כשהם רכובים על קטנוע, ועליו חומר דליק ומסכה. ייתכן שהם היו בדרכם לבצע חיסול

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

שומר הראש של העבריין הבכיר מיכאל מור ואדם נוסף המקורב אליו נעצרו לפני זמן קצר (שני) בנהריה כשהם רכובים על קטנוע, ובו נמצאו חומר דליק ומסכה. השניים נעצרו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. בין כיווני החקירה שנבדקים הם האפשרות שהשניים היו בדרכם לבצע חיסול או לייצר מטען חבלה. מעצרם מגיע על רקע גל ניסיונות החיסול, שבו היו מעורבים מור ואנשים וכן אנשיו של העבריין שמואל הרוש, שהיה בעבר ידי ימינו של מור.

היום האריך בית משפט השלום בעכו בארבעה ימים את מעצרו של תושב מגדל העמק, בן 37, שנעצר אתמול בחשד למעורבות בירי שאירע אתמול בבוקר לעבר ביתו של מור בנהריה. החשוד היה יעד ניסיון החיסול ביום שבת באילת, שבמהלכו נפצעו שלושת ילדיו באורח קל - שתי ילדות בנות 9 ו-11 ונער בן 15. החשוד היה בעבר בכיר בארגונו של מור, אך עבר לשורותיו של הרוש. לפי החשד, הגבר בן ה-37 ירה לעבר הבית של מור בנהריה. בבית לא נכח איש בזמן הירי, אך נגרם נזק.

לקריאה נוספת בנושא
החשוד בירי לעבר ביתו של מיכאל מור - יעד החיסול באילת
ירי על ביתו של מיכאל מור בנהריה: נבדק קשר לניסיון החיסול באילת

ניסיון התנקשות במיכאל מור, מרפסת ביתו בנהריה. אדריאן הרבשטיין
מרפסת ביתו של מיכאל מור, שאליה נורו קליעים/אדריאן הרבשטיין

פרקליטו של החשוד בירי, עו"ד באסל פלאח, אמר היום כי "הטענה (של המשטרה) ששמענו בבית המשפט מייחסת לחשוד ניסיון רצח של מיכאל מור". לדבריו, "אין שום בסיס לטענות אלו ובית המשפט קבע כך. ילדיו (של החשוד) פצועים ועדיין נמצאים בבית החולים".

עוד אמר עו"ד כי "החשוד טוען שהוא לא מסוכסך עם מור, כמו הצד השני, שטוען שאין סכסוך כזה. הדבר הזה לא קיים. מה שכן ידוע אלו שני דברים: בנהריה היה ירי לעבר בית,באילת היה ירי לעבר שלושה ילדים שלצערנו עדיין מאושפזים בבית חולים. כל מה שאנחנו שומעים מהמשטרה לגבי עבריינים וחיסול חשבונות חסר בסיס. עובדה שבית המשפט קבע בהחלטה שלו שלא היה פה שום ניסיון רצח ואין שום בסיס לטענה של המשטרה שמדובר בניסיון חיסול כזה או אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully