וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי על ביתו של מיכאל מור בנהריה: נבדק קשר לניסיון החיסול באילת

המשטרה בודקת אם קיים קשר בין הירי שבוצע היום לעבר ביתו של העבריין מיכאל מור בנהריה לבין ניסיון החיסול באילת של בכיר בארגונו, שבו נפצעו שלושה מילדיו. ביתו של מור היה ריק בזמן הירי

חטיבת דובר המשטרה

(זירת הירי באילת, בשבת)

המשטרה בודקת אם קיים קשר בין הירי שבוצע היום (ראשון) לעבר ביתו של העבריין מיכאל מור בנהריה לבין ניסיון החיסול באילת של בכיר בארגונו, שבו נפצעו שלושה מילדיו. בביתו של מור בנהריה לא נכח איש בזמן הירי, אך נגרם נזק. המשטרה פרסה מחסומים בעיר על מנת לאתר חשודים במעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארבעה "חיילים" של מולנר נפצעו בפיצוץ מטען בגבעתיים
דוח: מספר בני הנוער העניים זינק ב-90% בשנה אחת
"חושבת שאנסו אותך?": החולצה שעוררה זעם ברשת

מיכאל מור מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2014. אבי כהן
לא היה בבית בזמן הירי. מיכאל מור/אבי כהן

בירי בשבת באילת נפצעו באורח בינוני שתי ילדות בנות 11 ו-9 ונער בן 15. אופנוען ירה לעבר כלי הרכב שבו נסעו יחד עם אביהם בכיכר הסמוכה לקניון ה"ים האדום" בעיר. האב, תושב נהריה, נפצע באורח קל-בינוני. השלושה פונו לבית החולים יוספטל בעיר.

המשטרה פתחה בסריקות אחרי החשוד שנמלט מהזירה והאופנוע שממנו נורו לפי החשד היריות אותר לאחר מכן בשכונה סמוכה כשהוא עולה באש. משטרת המחוז הדרומי הקימה מחסומים בעיר וגם מחוץ לה, בניסיון לאתר את החשוד או החשודים.

במשטרה ציינו בתגובה לאירוע כי "מדובר בחציית קו אדום, כאשר בניסיון החיסול נפגעו ילדים על ידי מתנקש שירה מטווח קצר אל תוך הרכב". בשנים האחרונות הארגון של מיכאל מור השתלט על שטחי פעילות עבריינית באילת, מה שעשוי היה להיות הסיבה לניסיון החיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully