וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חושבת שאנסו אותך?": החולצה שעוררה זעם ברשת

השאלה הרטורית נכתבה על חולצת "סוף מסלול", שתמונתה הועלתה לרשת ועוררה דיון זועם. "אנחנו רוצים להאמין שביותר פלוגות בצה"ל, חולצה כזו לא הייתה יוצאת". מדברים על זה - הסיפורים הגדולים של היום

"חושבת שאנסו אותך?" – חולצת סוף מסלול מרגיזה שהועלתה לרשת, 26 באפריל 2015. פייסבוק, אתר רשמי
"חושבת שאנסו אותך?". הצעיר והחולצה/אתר רשמי, פייסבוק

תמונה שבה נראה צעיר הלובש חולצה עם הכיתוב "חושבת שאנסו אותך? – סוף מסלול שקד אוג' 12", עוררה דיון סוער ברשת לאחר שהועלתה היום (ראשון) לפייסבוק על ידי ארגון סרט לבן ישראל ("אסל"י). "אנחנו רוצים להאמין שביותר פלוגות בצה"ל, חולצה כזו לא הייתה יוצאת כי היו נמצאים חיילים ומפקדים שקמים ואומרים - זה לא מצחיק", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון.

אסל"י, הוא חלק מתנועה כלל-עולמית של גברים הפועלים למיגור תופעת האלימות נגד נשים וכן לקידום שוויון מגדרי, יחסים בריאים בין המינים וחזון חדש של גבריות. "זה הצבא שאנחנו רוצים? זה צבא שאמור לתת לנו - גברים, ונשים ביטחון?", כתבו. "תרבות שבה נותנים שמות של נשים ליעדים לכיבוש, שרים שירים גסים על המש"קית ומוציאים חולצות כאלו - היא תרבות שאינה בטוחה לנשים ולחיילות". אחד המגיבים ציין כי הוא מכיר את החולצה המדוברת וכי "אף אחד לא התכוון לצחוק פה על אף אחת". לדבריו, "החולצה הזאת בסך הכול באה להראות כמה היה קשה בטירונות ובמסלול".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "החולצה המופיעה בתמונה הוצאה לפני כשנתיים על ידי חיילים ללא אישור המפקדים. כיום, על פי הנוהל, חולצה אשר תודפס תאושר על ידי מפקד הגדוד. המקרה אינו עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully