וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בירי לעבר ביתו של מיכאל מור - יעד החיסול באילת

תושב מגדל העמק בן 37, שבעבר היה בכיר בארגונו של העבריין וחבר ליריבו שמואל הרוש, נעצר בחשד שניסה לחסל את מור. זאת, לפי החשד, בתגובה לירי לעברו אתמול בעיר הדרומית, שגרם לפציעת שלושת ילדיו

מיכאל מור. ג'יני
העבריין מיכאל מור/ג'יני

תושב מגדל העמק בן 37 נעצר אמש (ראשון) בחשד למעורבות בירי שאירע הבוקר לעבר ביתו של העבריין מיכאל מור בנהריה. החשוד היה יעד ניסיון החיסול אתמול באילת, שבמהלכו נפצעו שלושת ילדיו באורח קל - שתי ילדות בנות 9 ו-11 ונער בן 15. היום יובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט.

החשוד היה בעבר בכיר בארגונו של מור, אך עבר לשורותיו של ידי ימינו לשעבר של מור ויריבו הגדול כיום, העבריין שמואל הרוש. לפי החשד, הגבר בן ה-37 ירה היום לעבר הבית של מור בנהריה. בבית לא נכח איש בזמן הירי, אך נגרם נזק.

ניסיון החיסול באילת אירע בזמן שהגבר בן ה-37 נסע יחד עם שלושת ילדיו בסמוך לקניון "הלב האדום" בעיר, אז ירה לעברם אלמוני שרכב על אופנוע. הוא נמלט מהזירה ולאחר מכן מצאו כוחות המשטרה שסרקו אחריו את האופנוע החשוד בשכונה סמוכה, כשהוא עולה באש. משטרת המחוז הדרומי הקימה מחסומים בעיר וגם מחוץ לה, בניסיון לאתר את החשוד או החשודים, אך עד כה לא נעצרו חשודים.

במשטרה ציינו בתגובה לאירוע כי "מדובר בחציית קו אדום, כאשר בניסיון החיסול נפגעו ילדים על ידי מתנקש שירה מטווח קצר אל תוך הרכב". בשנים האחרונות הארגון של מיכאל מור השתלט על שטחי פעילות עבריינית באילת, מה שעשוי היה להיות הסיבה לניסיון החיסול.

רכב שרוף בזירת הפיצוץ בגבעתיים, 26 באפריל 2015. דרור עינב
כלי הרכב שהתפוצץ בגבעתיים, אתמול/דרור עינב

כמו כן, פרט לשני ניסיונות החיסול בנהריה ובאילת, נפגעו אתמול ארבעה "חיילים" בארגון הפשיעה של העבריין הבכיר עמיר מולנר, בהם גורם בכיר, בפיצוץ מטען בכלי רכב ברחוב הפלמ"ח בגבעתיים. בין הפצועים, אחד באורח קשה, שניים באורח בינוני ופצוע נוסף באורח קל-בינוני. התושבים דיווחו על פיצוץ עז שנשמע בעיר.

מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ אירע בכלי הרכב שלידו עמדו ארבעת הנפגעים. הרכב לא שייך לאיש מהארבעה. במשטרה בודקים אם מדובר בניסיון חיסול שכשל או ב"תאונת עבודה" שבה המטען התפוצץ בטרם עת.

"הרבה זמן לא קרה דבר כזה בגבעתיים", אמר ראש העיר, רן קוניק, בתגובה לאירוע. "אנחנו לא שונים משאר הארץ - כשיש יריבויות בין עבריינים הם בוחרים לעשות את זה בתוך הערים. זה מדאיג כשאירוע קורה בשכונת מגורים. לשמחתנו אנחנו עיר שקטה, כמעט ללא תופעות של אלימות, בטח שלא פיצוצים כאלה. עכשיו האירוע הזה קרה. צריך ללמוד למה זה קרה. אנחנו סומכים על המשטרה ומקווה שיהיה בסדר".

(עדכון ראשון: 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully