וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בצפון: אחיו של העבריין מיכאל מור נורה למוות

האח, בדרי מור, הנחשב ליד ימינו של ראש ארגון הפשע, נורה מספר פעמים ונותח במרכז הרפואי לגליל, שם נאבקו הרופאים על חייו, עד שנאלצו לקבוע את מותו. היורים נמלטו, המשטרה פתחה בסריקות

צילום: אדריאן הרבשטיין, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

חיסול בצפון: בדרי מור, אחיו של ראש ארגון הפשע מיכאל מור, נורה אמש (שלישי) למוות ברחוב אביר יעקב בנהריה. הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, אך לאחר כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. היורים נמלטו ובמשטרה פתחו בחיפושים אחריהם, כשהחקירה מתמקדת במישור הפלילי והוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה במחוז חוף.

ד"ר איגור בוגוסלבסקי, שטיפל במור עם הגעתו, סיפר כי הוא "סובל מחבלות פנימיות בחזה, בגפיים ובבטן. הוא נורה מספר פעמים והועבר מחדר ההלם ישירות לניתוח דחוף לטיפול בפציעתו המורכבת".

חיסול בדרי מור, אחיו של מיכאל מור  1 ביולי 2014. אדריאן הרבשטיין
זירת החיסול בנהריה, הלילה/אדריאן הרבשטיין

מור הוגדר כיד ימינו של אחיו מיכאל, ושלט בארגון הפשיעה בהיעדרו. בימים אלה שוהה מיכאל מור בתאילנד, לשם עבר מדרום אפריקה. ביוהנסבורג, כך מעריכים במשטרה, הפעיל מור רשת של סחיטה באיומים והיה מעורב בעסקאות סמים. מור הצליח להימלט מישראל רגע לפני שהמשטרה פתחה בגל מעצרים באזור אילת, כאשר הוא נחשד בהפעלת רשת הלוואות וסחיטה באיומים של מהמרים במלונות בטאבה.

עוד בוואלה! חדשות
"הבאנו שלושה": מה עוד נאמר בקלטת החטיפה?
פרשת הרפז: נתניהו נתן עדות במסגרת החקירה
בזמן הלוויית הנערים: מטח פצצות מרגמה בדרום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לפני כשנה ניצל מהתנקשות בין כותלי הכלא, על ידי מקורב למשפחת הפשע קראג?ה. ההערכות הן כי עקב היעדרו של מור, נוצרו סכסוכים רבים בתוך הארגון על רקע מאבקי שליטה בתוכו. כעת, תוהים במשטרה אם מיכאל מור עצמו יחליט לחזור לישראל על מנת לשקם את הארגון המפולג והמתפורר.

מור זכור במיוחד גם מפרשת "השוטרים הנוקמים", שבמסגרתה שישה שוטרים נמצאו בשנת 2009 אשמים בשימוש במטעני חבלה נגדו כדי לנקום בו על סדרה של תקריות שבהן הושלכו רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בעיר. בין השאר, הושלך רימון אל ביתו של יוגב אלימלך, ראש צוות בילוש במשטרת נהריה. שבוע לאחר מכן הושלכו שני רימונים נוספים על תחנת המשטרה שבכניסה לעיר. לאחר חודש נורה טיל לאו לעבר התחנה, והביא לפציעתו של אחד מהשוטרים.

שנה לאחר מכן, שוב הושלך רימון על ביתם של שני שוטרים מיחידת הבילוש. בשנה זו נזרקו רימונים נוספים על השוטר רמי מוסא, וכן התבצע ניסיון התנקשות בסגן ראש העיר דאז, דני הירש, בבית קפה, וניסיון להנחת מטען חבלה בביתו של ראש העיר דאז – רון פרומר. כל החקירות בנושא הצביעו על ארגונו של מור, אולם אף אחת מהן לא הבשילה לכתב אישום. התקיפות המשיכו, ובחודש אוקטובר 2006 הושלכו רימונים לעבר ביתו של השוטר אלדד חדד, וכן לעבר לביתו של ראש העיר דאז, ג'קי סבג. בשנת 2006 הניחו ארבעה מהשוטרים מטעני חבלה מתחת למכוניתו של מור ועל אדן חלון בבית השייך לו, על מנת לנקום בו.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:09)

חיסול בדרי מור, אחיו של מיכאל מור  1 ביולי 2014. אדריאן הרבשטיין
חיסול בדרי מור, אחיו של מיכאל מור 1 ביולי 2014/אדריאן הרבשטיין
חיסול בדרי מור, אחיו של מיכאל מור  1 ביולי 2014. אדריאן הרבשטיין
חיסול בדרי מור, אחיו של מיכאל מור 1 ביולי 2014/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully