וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן הלוויית הנערים: מטח פצצות מרגמה בדרום

ההסלמה הביטחונית נמשכת: בשעות הערב נורו פצצות מרגמה לעבר ישראל, שנפלו במועצה האזורית אשכול. הבוקר התפוצצו 4 רקטות בחוף אשקלון. בשני המקרים לא דווח על נפגעים או נזק

רקטה פגעה במפעל פלסטיק בשדרות וגרמה לשריפה גדולה. צילום מסך
פגיעת הרקטה במפעל בשדרות בסוף השבוע/צילום מסך

במודיעין הובאו למנוחות שלושת הנערים שנחטפו, ובדרום ההסלמה הביטחונית נמשכת. מטח של פצצות מרגמה נורה לפני זמן קצר (שלישי) מרצועת עזה לעבר המועצה האזורית אשכול. ככל הנראה, כמה מהן התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

הבוקר נורו ארבע רקטות מרצועת עזה אל עבר ישראל, שהתפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון, מבלי לגרום לנפגעים או נזק. מוקדם יותר התפוצצו שתי רקטות בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. רקטה נוספת התפוצצה בשטח הרצועה.

הלילה תקף חיל האוויר עשרות יעדים ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות. מדובר צה"ל נמסר כי 34 יעדי טרור נפגעו. על פי דובר משרד הבריאות בעזה, ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני-קשה בתקיפות בחאן יונס, ברפיח ובבית להיא.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו בהלוויית הנערים: ”זה יום אבל לאומי”
”חטפו אותי”: זו שיחת הטלפון למוקד המשטרה
קלטת ממנהיג דאעש: "מוסלמים, מהרו למדינה החדשה"

שריפה שפרצה באזור שדרות בעקבות פיצוץ רקטה. יניר יגנה, מערכת וואלה! NEWS
שריפה שפרצה בשדה קוצים באזור שדרות בעקבות נפילת רקטה, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, יניר יגנה

מאז החל מבצע "שובו אחים", צה"ל וכוחות הביטחון ביצעו שורה ארוכה של פעילויות מודיעיניות ומבצעיות. תחילה על מנת לאתר את שלושת הנערים שנחטפו, וכעת בכדי ללכוד את החשודים המרכזיים בחטיפה, מרואן קוואסמה ועאמר אבו עיישה. במהלך המבצע חלה גם הסלמה בגזרת הדרום והתגבר ירי הרקטות ופצצות המרגמה מרצועת עזה אל עבר ישובי הדרום. בסוף השבוע התפוצצה רקטה בשדרות, גרמה לשריפתם של שני מפעלים ופגעה בחמישה בני אדם.

כוחות צה"ל עצרו עד כה במהלך המבצע בגדה 422 חשודים, מתוכם 335 פעילים המזוהים עם חמאס, בהם 12 ממנהיגי הארגון ו-56 עצורים ששוחררו במסגרת העסקה לשחרור החייל שנחטף, גלעד שליט.

בפעילות נרחבת, במהלכה העמיק צה"ל את השליטה בשטח, נסרקו 2,218 בתים ועשרות מערות, מנהרות ובורות. במהלך הסריקות חשפו חיילי צה"ל אמצעי לחימה אשר הוחרמו והועברו לידי כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully