וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אלה החשודים בחטיפת שלושת הנערים

מרואן אל-קוואסמה ועאמר אבו עיישה, פעילי חמאס מרכזיים בחברון שבעבר היו כלואים בישראל, הם החשודים בחטיפת איל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל לפני שבועיים. "הוא אמר לאשתו שייעדר מהבית"

צילום: עומר מירון, אלי מנדלבאום, רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

מרואן אל-קוואסמה בן ה-30 ועאמר אבו עיישה בן ה-32 הם שני החשודים בחטיפת שלושת הנערים לפני שבועיים - כך הותר אתמול (חמישי) לפרסום. לאחר היוודע דבר החטיפה, לוואלה! חדשות נודע כי השניים, פעילי חמאס מרכזיים בגדה שבעבר היו כלואים בישראל, נעדרים מבתיהם בשכונת חארס בחברון. בכיר פלסטיני אמר אז כי שמותיהם הועברו לישראל, והם מוגדרים מבוקשים. אחרי השניים מתנהל מצוד חסר תקדים וזאת במסגרת מבצע "שובו אחים".

עאמר אבו עישה ומרואן אל קואסמה מחברון החשוד בחטיפת הנערים. באדיבות השב"כ, מערכת וואלה! NEWS
קוואסמה ואבו עיישה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות השב"כ

אל-קוואסמה, נשוי ומצפה לילד, עובד כספר בחברון והוא אחיינו של עבדאללה אל-קוואסמה, שבעבר פיקד בחברון על גדודי עז א-דין אל-קסאם - הזרוע הצבאית של חמאס. הוא חוסל בפעולת ימ"מ ביוני 2003, לאחר שהיה מעורב בפיגועים רבים ובהם פיגועי התאבדות בגבעה הצרפתית וברחוב יפו בירושלים, וכן במחסום א-רם, בחברון ובפסגת זאב. אבו עיישה, נשוי ואב לשלושה, עובד כנפח ואחיו - שנחשב לפעיל חמאס - נהרג בנובמבר 2005 בהתקלות עם כוח צה"ל.

"אמרנו שמי שביצע את הפשע הזה היו מחבלים של חמאס, והיום שירות הביטחון הכללי פרסם את שמותיהם של שניים מהחוליה הזאת, אנשי חמאס", אמר אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס סיום קורס טיס. "אני מצפה מאבו מאזן שאמר דברים חשובים בערב הסעודית, שיעמוד מאחורי המילים שלו ויפרק את ההסכם שלו עם ארגון הטרור חמאס שחוטף נערים וקורא להשמדת ישראל", הוסיף. במקביל להתרת פרסום שמותיהם של השניים, השב"כ בסיוע ימ"מ ויחידות עילית בצה"ל עצרו פעילים ומעורבים נוספים בפיגוע החטיפה שנמצאים כעת בחקירה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"הוא אמר לאשתו שייעדר מהבית לכמה ימים"

לדברי משפחות החשודים, שניהם נעדרו מבתיהם מאז יום חמישי לפני שבועיים, שבו נחטפו איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער. בראיון מיוחד שהתקיים עם שליח וואלה! חדשות בביתם בחברון, סיפר אביו של אבו עיישה, כי בנו בילה עמו ביום חמישי ולאחר שהתפללו השניים בשעות אחר הצהריים, יצאו לחגיגה משפחתית. עוד סיפר האב, כי באותו היום אמר בנו לכלתו כי הוא ייעדר מהבית לכמה ימים. האב, שהיה עצור בעבר בכלא הישראלי בגין קשריו עם חמאס, סיפר כי לאחר שהלכו לשמחה המשפחתית יחדיו, עזב בנו ולא פירט לאן.

משפחתו של עאמר אבו עישה החשוד בחטיפת הנערים, חברון. ללא קרדיט,
התפלל עמו בצהריי יום החטיפה. אביו של עאמר אבו עיישה/ללא קרדיט

לדברי האב, בלילה שבין שישי לשבת, הגיעו כוחות ישראלים מיוחדים לבית ופרצו את הדלת של המבנה. הם חקרו את בני המשפחה ושאלו על מקום הימצאו של עאמר. האב סיפר כי נכדיו, שלושה במספר, לקו בחרדה וכלתו נעצרה ונלקחה על ידי השב"כ הישראלי. לאחר כמה שעות במעצר שוחררה לביתה. לדבריו, היא נשאלה היכן נמצא בעלה ואם יצר עמה קשר לאחרונה, אולם היא הכחישה שהיא יודעת דבר מה על מיקומו וסיפרה לחוקרים שמאז יום חמישי אחר הצהריים לא ראתה אותו.

(עדכון ראשון: 19:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully