וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 47 חשודה בהרג אמה, גרמניה בהתבטאות נגד ישראל: כותרת השבת

ממצאים הודלפו מחקירת החייל אלאור עזריה, החרפה ביחסי גרמניה וישראל, נחשף תא טרור שתכנן פיגועים בוותיקן ובשגרירות ישראל ברומא, תושבת ת"א חשודה שחנקה את אמה למוות. אלו היו כותרות החג והשבת

משרד החוץ הגרמני: "נתניהו מנצל אותנו, לשקול את היחסים עם ישראל"

משרד החוץ הגרמני מזהיר בימים האחרונים כי ההתפתחויות האחרונות בין ירושלים לברלין עלולות להוביל לסדקים ביחסים בין המדינות – כך נכתב היום (שבת) בעיתון הגרמני דר שפיגל. "התפיסה הרווחת היא שנתניהו מנצל את החברות בין המדינות", צוטט רולף מוצניך, חבר הפרלמנט הגרמני ושותף למפלגה של שר החוץ, פרנק וולטר שטיינמאייר.

לדבריו, יהיה זה מבורך אם משרד החוץ הגרמני והקנצלרית, אנגלה מרקל, ייחשבו מחדש את היחסים עם ישראל. עם זאת, אמר מוצניך כי נתניהו הוא "ידיד של גרמניה".

"צה"ל: אידיאולוגיה מעוותת הובילה את החייל אלאור אזריה לירות במחבל"

"החייל אלאור אזריה ירה במחבל המנוטרל בחברון על דעת עצמו מתוך אידיאולוגיה מעוותת" - כך עולה מדוח שהתפרסם שלשום בסוכנות הידיעות "וייס", הטוענת כי קיבלה לידיה ממצאים שהודלפו מחקירת צה"ל. לפי הדיווח, בדוח נכתב כי שני המחבלים שהוציאו לפועל את פיגוע הדקירה נבדקו בטרם אזריה ביצע את הירי - ונמצא כי לא היוו איום לכוח שהיה במקום. מדובר צה"ל סירבו להגיב לפרסום.

"העובדות מדברות בעד עצמן", כתב אחד החוקרים שציטטה סוכנות הידיעות, והוסיף כי "החובש החליט לירות במחבל בעקבות אידיאולוגיה מעוותת. צוות החירום הראשון שהגיע לזירת הפיגוע בדק אם על גופם של המחבלים היה נשק נוסף, והוא וידא כי הם לא היוו איום".

לאחר השעיית חברי הפרלמנט: תיחקר האנטישמיות במפלגת הלייבור

יו"ר מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, יודיע בקרוב על פתיחת חקירה עצמאית בנוגע לאנטישמיות במפלגתו - כך הודיעה אמש מפלגתו. על פי הדיווח ברשת BBC, ועדת החקירה בנושא תנוהל בידי מנהל ארגון זכויות האדם "ליברטי" לשעבר, שאמי צ'קרברטי. פתיחת הבדיקה בנושא מגיעה על רקע שתי ההשעיות האחרונות של חברי פרלמנט מטעם המפלגה בגין התבטאויות אנטשימיות ואנטי-ישראליות, שנאמרו לאחרונה או בעבר.

בתגובה להתבטאויותיהם של חברי הלייבור, שלח היום יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג מכתב להנהגת המפלגה הבריטית. "היטלר לא היה תומך הציונות ובפעם האחרונה שמישהו שינע יהודים ממקום למקום זה היה ברכבות למחנות ריכוז", כתב הרצוג, ואף הזמין את חברי ההנהגה להגיע ל"יד ושם" על מנת "ללמוד את העובדות".

חשד: תא טרור באיטליה תכנן פיגועים בוותיקן ובשגרירות ישראל ברומא

משטרת איטליה הוציאה ביום חמישי צווי מעצר נגד שישה חשודים בקשירת קשר עם ארגון "המדינה האסלאמית", ששלושה מתוכם ככל הנראה תכננו מתקפות בוותיקן ובשגרירות הישראלית ברומא.

צווי המעצר הוצאו בעקבות חקירה נרחבת, במסגרתה צותתה המשטרה לטלפונים של שלושה מחשודים. בשיחותיהם הוזכרה האפשרות של מתקפה נגד שני היעדים הרגישים. "אני נשבע שאהיה הראשון לתקוף את הצלבנים באיטליה הזו, אני נשבע שאתקוף אותם בוותיקן, אם ירצה האל", נשמע אחד העצורים אומר בשיחה טלפונית. בשיחה אחרת אמר אותו החשוד כי הוא מעוניין לפגוע בשגרירות ישראל, וכי הוא יצר קשר עם אזרח אלבניה על מנת להשיג אקדח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ניסיון פיגוע דקירה ליד בית חורון בכביש 443: מחבלת נורתה ואחרת נעצרה

שתי מחבלות בנות 14 ו-15 ניסו לבצע שלשום פיגוע דקירה במחסום בל שליד בית חורון, על כביש 443. המחבלות הגיעו בסמוך למחסום כשברשותן סכין, מזרק מלא בחומר לא מזוהה ומכתב התאבדות, וביקשו מהחיילים מים. אז שלפו את הסכין וניסו לדקור את אחת החיילות במקום.

הכוח במקום ירה לעבר אחת מהן ונטרל אותה. המחבלת השנייה התחילה להימלט מהמקום אך אותרה בשיחים על ידי תצפיתנים ולאחר מרדף קצר נעצרה. באירוע לא היו נפגעים. המחבלת שנורתה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק שבירושלים.

"העימות בין אובמה לנתניהו מעכב את חבילת הסיוע"

החיכוכים בין ברק אובמה לבנימין נתניהו מעכבים את מתן הסיוע האמריקני לישראל, כך נכתב ביום חמישי בניו יורק טיימס. ברק אובמה הציע לישראל את חבילת הסיוע הביטחוני הגדולה ביותר אי פעם שהוענקה מארצות הברית למדינה אחרת, אולם הניו יורק טיימס תולה את אישור ההחלטה בהתלבטות של ראש הממשלה נתניהו, גם לאחר חודשים של משא ומתן.

המחלוקת עומדת סביב בקשה ישראלית לתנאים נדיבים יותר לחבילת הסיוע לעשר שנים, שעשויה להגיע ל-40 מיליארד דולר. הניו יורק טיימס מתאר את היחסים בין הנשיא האמריקני לראש ממשלת ישראל כ"יחסי איבה", כשהוא מזכיר את חילוקי הדעות סביב הסכם הגרעין עם איראן.

בשל הבחירות לראשות המועצה: קטטה המונית פרצה בכפר מנדא שבצפון

קטטה המונית פרצה אמש בכפר מנדא שבצפון, בהשתתפות מאות מתושבי המקום. הם ירו זיקוקים, יידו אבנים והציתו רכוש. המהומות בכפר החלו שלשום, על רקע הבחירות לראשות המועצה המקומית שיתקיימו ביום שלישי. כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע פיזרו את המהומות באמצעים לפיזור הפגנות. בסריקות במקום נמצאו עשרות בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש.

הבחירות לראשות המועצה יתקיימו בשבוע הבא לאחר שטאהא עבד אלחלים, ראש המועצה האהוד על התושבים שכיהן בתפקיד שלוש קדנציות, מת בתחילת חודש אפריל והוא בן 62 בלבד.

עקב "הפרובוקציה הרוסית": נאט"ו תציב 4,000 חיילים במזרח אירופה

לאחר תקרית נוספת בין ארצות הברית ורוסיה בים הבלטי, נאט"ו צפויה להציב 4,000 חיילים בפולין במדינות הבלטיות על מנת להתמודד עם עליית הפעילות הרוסית באזור – כך דווח היום ב"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, סגן שר ההגנה של ארצות הברית, רוברט וורק, אישר את הפרטים, וציין כי לאזור יישלחו ארבעה גדודים שככל הנראה יורכבו בידי ארצות הברית, גרמניה ובריטניה. ההודעה הגיעה אחרי שאתמול התקרב מטוס קרב רוסי באופן מסוכן למטוס ביון אמריקני מעל הים הבלטי.

תושבת תל אביב חשודה שחנקה את אמה למוות - וניסתה להימלט

בת 47 הודתה כי חנקה למוות את אמה בת ה-67 במקלחת בדירתן ברחוב הרצל בתל אביב, בלילה שבין חמישי לשישי. הבת מוכרת לרשויות הרווחה והבריאות. היא קפצה מחלון הדירה עם הגעת צוותי מד"א והמשטרה, שמצאו את האם מחוסרת הכרה במקלחת. ליאור רמון, המתגוררת בבניין, סיפרה כי "היה ברור שמשהו יקרה. היו מלא צעקות תמיד, היא לא הייתה מאה אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully