וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ הענק בבורסה ליהלומים ברמת גן: גם בנו של החשוד נעצר

24.4.2016 / 20:35

בנו בן ה-27 של חנן אברמוביץ' נחקר במפלג ההונאה של משטרת תל אביב ולאחר מכן נעצר. מחר יוחלט אם להאריך את מעצרו. מעצרו של אביו הוארך בערב החג עד יום שלישי

צילום: רני נחמני ואבי כהן, עריכה: אוהד פיטר

(הוארך מעצר סוחר היהלומים החשוד בעקיצת סוחרים בעשרות מיליוני דולרים, ביום רביעי)

המשטרה עצרה היום (ראשון) את בנו של סוחר היהלומים חנן אברמוביץ' החשוד בהונאת ענק בבורסה ליהלומים ברמת גן. הבן בן ה-27 זומן הבוקר לחקירה במפלג ההונאה של משטרת תל אביב ובשעות הצהריים החליטו החוקרים לעצור אותו. לפי שעה לא ברור אם הוא יובא מחר לבית המשפט בתל אביב להארכת מעצרו או ישוחרר בתנאים מגבילים על ידי קצין משטרה. "החלטה בעניין נקבל רק מחר בבוקר", אמר גורם במשטרת תל אביב. מעצרו של האב הוארך בפעם השנייה בערב החג עד יום שלישי.

אברמוביץ' חשוד בכך שהונה 12 סוחרי יהלומים אחרים הפועלים בבורסה ועקץ אותם ב-60 מיליון דולר. קיים חשש כי סוחרים רבים יקרסו כלכלית בעקבות מעילת הענק לכאורה. אם אכן התרחשה המעילה, היא תהיה הגדולה ביותר בבורסה מאז הקמתה. לפי החשד, אברמוביץ' קיבל יהלומים גולמיים ויהלומים מלוטשים וערך עסקאות - אולם לא העביר את הכסף תמורת היהלומים לסוחרים.

"במשך חמש שנים הוא היה סוחר מועדף בבורסה. סיפקו לו סחורה במחירים מופקעים וכולם ידעו שחנן אברמוביץ' הוא הכתובת להיפטר מסחורה", אמר ביום רביעי עורך דינו עדי כרמלי. לטענתו, "אחרי שאברמוביץ' קרס כלכלית מנסים להדביק לו האשמות של הונאה. אבל זה לא כך במקרה הזה. על אנשי הבורסה ליהלומים להלין רק על עצמם".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
עפולה סוערת גם אחרי פסילת המכרז: "לא בושה לרצות צביון יהודי"
סודות 11 בספטמבר: הדוח החשאי שעלול לטלטל את יחסי ארה"ב וסעודיה
גזר גמדי וחמוצים: התפריט העצוב של האסיר אולמרט בליל הסדר

חנן אברמוביץ הארכת מעצר פרשת היהלומים בבורסה  בית משפט השלום. אבי כהן
חשוד שהונה 12 סוחרי יהלומים. חנן אברמוביץ'/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully