וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד למעילת ענק בבורסה ליהלומים ברמת גן; חשש כי סוחרים יקרסו

20.4.2016 / 0:14

מפלג ההונאה של משטרת תל אביב חוקר תלונה על כך שהיהלומן חנן אברמוביץ' הונה 12 סוחרים אחרים ועקץ אותם בהיקף של 60 מיליון דולרים. אם אכן התרחשה המעילה, היא תהיה הגדולה ביותר בבורסה מאז הקמתה

הבורסה ליהלומים, רמת גן. ראובן קסטרו
קיים חשד שסוחר ביצע עסקאות - אך לא שילם תמורת היהלומים. הבורסה ליהלומים ברמת גן/ראובן קסטרו

מפלג ההונאה של משטרת תל אביב קיבל אמש (שלישי) תלונה ממנהלי הבורסה ברמת גן, על כך שהיהלומן חנן אברמוביץ' הונה 12 סוחרי יהלומים אחרים הפועלים בה ועקץ אותם בהיקף של 60 מיליון דולר. הוא נחקר באזהרה במשטרת תל אביב. קיים חשש כי סוחרים רבים יקרסו כלכלית בעקבות מעילת הענק לכאורה. אם אכן התרחשה המעילה, היא תהיה הגדולה ביותר בבורסה מאז הקמתה.

לפי החשד, אברמוביץ' קיבל יהלומים גולמיים ויהלומים מלוטשים וביצע עסקאות - אולם לא העביר את הכסף תמורת היהלומים לסוחרים. משטרת תל אביב אישרה כי הוגשה תלונה על הונאת ענק בבורסה ליהלומים.

קצין החקירות של משטרת תל אביב, ניצב-משנה עופר מועלם, ערך בדיקה ראשונית עם שוטרי המחוז בנוגע לאפשרויות הפעולה ולדרכים לקדם את החקירה. אנשי הבורסה הגיעו למשטרת תל אביב ומסרו עדויות מפורטות לגבי אופן ההונאה.

עורך דינו של אברמוביץ', עדי כרמלי, מסר: "אברמוביץ' מוסר את גרסתו כי הוא לא הונה את סוחרי הבורסה. הוא התחייב להעביר חלק מתשלום העסקאות וכך ייעשה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אמו של החייל היורה בעצרת בת"א: "תהיה חזק, מתפללת שתצא בן חורין"
"תעבדו בשבילי - קבלו בי"ס": ההקלטה שחושפת מעורבות לחיאני בבחירות
ציוד היוקרה של ענבל אור יימכר בעשרת אלפים שקל פחות מהשווי שנקבע

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully