וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של גרושת עד המדינה בבאר שבע

20.4.2016 / 12:04

דבורה הירש נרצחה ביריות לעיני ילדיה במכוניתה. מהמשטרה נמסר כי חלה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח, אולם צו איסור פרסום הוטל על הפרטים. בראשית החקירה על חשד שנרצחה כנקמה על עדות שמסר בעלה לשעבר נגד עבריין בכיר

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

התפתחות משמעותית חלה בחקירת הרצח של דבורה הירש, גרושתו של עבריין ששימש עד מדינה נגד ראש ארגון פשע, בבאר שבע לפני כחודש – כך נמסר הבוקר (רביעי) מהמשטרה. על פרטי החקירה, ובהם טיבה של ההתפתחות, הוטל צו איסור פרסום.

הירש נורתה למוות לעיני שלושת ילדיה בעת ששהו במכוניתה בשדרות ירושלים בבאר שבע. לפי עדויות, אלמוני ירה לעברה בין חמישה לשמונה כדורים. היא נפצעה תחילה באורח קשה ופונתה לבית החולים סורוקה בעיר, אך שם נקבע מותה בתוך זמן קצר.

עוד בוואלה! NEWS:
אלוף פיקוד הדרום על איום המנהרות: "נשקול לפנות יישובים במלחמה"
טרגדיה בבאר שבע: אם חשודה שנשכבה בטעות על בנה התינוק וגרמה למותו
הרצוג: "רוצים שאעדיף את הפלסטינים?"; בנט: "לא שונאים ערבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נרצחה לעיני ילדיה. דבורה הירש/מערכת וואלה, צילום מסך

כשהייתה החקירה בראשיתה מסרה המשטרה כי החשד הוא שמדובר בנקמה על עדותו של בעלה לשעבר נגד ראש ארגון פשע. בעלה שימש יד ימינו של העבריין הבכיר, אך בשלב מסוים הוא "חצה את הקווים" והעיד נגד חבריו העבריינים. בעקבות עדותו נגד ראש ארגון הפשע הוא נידון לשנים ארוכות בכלא. בני הזוג הועברו לארצות הברית וחזרו ארצה בשנים האחרונות. היום נמצא בן הזוג בימים אלה בכלא בשל עבירות אלימות במשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully