וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבאר שבע: אם חשודה שנשכבה בטעות על בנה התינוק וגרמה למותו

20.4.2016 / 11:33

התינוק אותר ללא דופק וללא נשימה בדירה ברחוב סנהדרין בעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מחקירה ראשונית עולה כי הורי התינוק העבירו אותו למיטתם במהלך הלילה ובבוקר מצאו אותו ללא רוח חיים

אמבולנס מד"א. ראובן קסטרו
הפרמדיקים מצאו את התינוק ללא דופק וללא נשימה/ראובן קסטרו

תינוק כבן חודשיים נמצא הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה כי הוא מת לאחר שאמו, ששכבה לצדו במיטה, התגלגלה עליו בטעות במהלך הלילה, והוא נחנק למוות. חוקרי המשטרה וצוות זיהוי פלילי הגיעו למקום והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

במהלך הלילה הביאו ההורים את התינוק לישון עמם במיטתם. כשהתעוררו בסביבות השעה 6:00 בבוקר הם גילו שהוא ללא רוח חיים. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירה ברחוב סנהדרין בעיר מצאו את התינוק ללא דופק וללא נשימה.

מ-2008 ועד היום אירעו 18 מקרי חנק של ילדים. ב-2011 מת תינוק שנמחץ למוות לאחר שאמו נרדמה בעת שהניקה אותו. מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, אורלי סילבינגר, סיפרה על הסיכון לחנק תינוקות בזמן שינה במיטת ההורים. "חשוב להשכיב את התינוק בלול או בעריסה תקניים. יש למנוע ממבוגרים ומילדים לחלוק מיטה לשינה עם התינוק", ציינה סילבינגר. "רובם הגדול של מקרי מוות של תינוקות בשנת החיים הראשונה היא כתוצאה מחנק".

בתחילת השבוע מת ילד נוסף בבאר שבע בתאונה טראגית. ילד בן ארבע נהרג בנפילה מחלון דירתו שבקומה השמינית בבניין מגורים ברחוב שאול המלך בעיר. מחקירת האירוע עלה כי הילד שהה בבית עם אמו ועם אחיו ונפל מהחלון, שעליה לא היו סורגים, מסיבה שטרם התבררה. הוא נפצע תחילה באורח אנוש, אך מותו נקבע מיד עם הגעתו לבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully