וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 4 מת לאחר שנפל מגובה בב"ש; "סורגים היו מונעים מזה לקרות"

17.4.2016 / 16:40

הילד שהה עם אמו בדירתם בעיר, נפל ונפצע תחילה באורח אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים סורוקה תוך פעולות החייאה, ועם ההגעה לבית החולים נקבע מותו

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

ילד בן ארבע מת היום (ראשון) לאחר שנפצע באורח אנוש בנפילה מגובה שמונה קומות ברחוב שאול המלך בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו תחילה לבית החולים סורוקה בעיר תוך מאמצי החייאה, אך עם ההגעה לבית החולים נקבע מותו. למקום הוזעקו שוטרים מתחנת באר שבע ונסיבות המקרה בבדיקה. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי הילד שהה בבית עם אמו ואחיו ונפל מחלון הדירה. לפתע, האם הבינה כי בנה נפל למטה - והיא רצה מיד מהבית לרחוב. הנסיבות בבדיקה.

ליאור מכלו, עד ראייה המתגורר בבניין, סיפר כי ראה את הנפילה וכי לדעתו, סורגים היו מונעים את האסון. "זה בסך הכל ילד קטן, זה עצוב", אמר. "לדעתי סורגים היו מונעים מהדבר לקרות. אמא שלי התחילה לצרוח בבית 'תזמינו אמבולנס'. קמתי מתוך שינה, לא ידעתי מה קורה. קמתי מהר ויצאתי לחלון, ראיתי ילד שכוב על הרצפה ואדם מבוגר רוכן כלפיו".

"בהתחלה אני חשבתי שאולי איזה ילד מעד תוך כדי משחק", הוסיף מכלו. "אבל כשהתאספו האנשים התברר שילד נפל מגובה. אתה בעצם מבין שקרתה טרגדיה בסגנון של מה שקרה אתמול בקריית גת".

עוד בוואלה! NEWS:
בנתב"ג נערכים ליותר ממיליון נוסעים בפסח; מה היעד הפופולרי?
ארגוני להט"ב מאיימים בביטול מצעד הגאווה: "תקציבים לפני פסטיבלים"
החל מהחודש הבא: קנסות לרוכבי אופניים שייסעו על מדרכות

בניין המגורים ממנו נפל ילד בן 4. באר שבע, 17 באפריל 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה!
הבניין ברחוב שאול המלך בבאר שבע, היום/מערכת וואלה!, בני בן סימון

עידית בן גיגי, המתגוררת בבניין הסמוך, סיפרה כי אחת השכנות עלתה לדירתה והחלה לבכות. "היא אמרה לי 'אמאלה, ילד נפל מקומה שמונה, אנחנו מכירים אותו'", סיפרה. "הייתה פה משטרה, הייתה פה בחורה שבאה והיא ראתה את הכול. היא תפסה את אח של הילד שנפל, וחיבקה אותו כדי שלא יראה את מה שקרה היא אמרה שאפילו היא ראתה את הילד ממש על הרצפה, כולו לבן".

"אני קיבלתי פחד, עצרתי את הניקיונות של פסח ולא יכולתי לזוז. זה ממש מפחיד, זה ילדים שאני מכירה, שכנים פה. יהיה לנו עצוב בחג בשני הבניינים", הוסיפה בן גיגי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בניין המגורים ממנו נפל ילד בן 4. באר שבע, 17 באפריל 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה!
מקום נפילת הילד בבאר שבע, היום/מערכת וואלה!, בני בן סימון

חובש בכיר במד"א רונן גריזק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ברחבת הבניין ילד כבן ארבע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל
חיים בשטח ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה, כשמצבו אנוש".

אתמול נפצע באורח קשה ילד בן שלוש בנפילה מגובה של שלוש קומות בבניין ברחוב העצמאות בקריית גת. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה כשהוא מחוסר הכרה, מונשם וסובל מפגיעת ראש. מבית החולים נמסר היום כי חל שיפור קל במצבו, המוגדר כעת בינוני עד קשה.

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי מאז שנת 2008 מתו 53 ילדים בישראל עקב נפילה מגובה, יותר ממחציתם פעוטות עד גיל ארבע שנים, וכן כי מרבית המקרים אירעו בבית. בשנת 2015 נהרגו שמונה ילדים כתוצאה מנפילה בגובה וב-2016 נהרג ילד אחד.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה: "מדי שנה לקראת חג הפסח נרשמת עלייה בפגיעות ילדים מנפילה בגובה שנובעת מהניקיונות לחג. בחופשת הפסח אין חפיפה בין מספר ימי החופשה של ההורים והילדים. ההורים לעיתים משאירים את הילדים לבד בבית, נוצר מצב שילד בוגר שומר על אחיו הצעיר, אבל לא בהכרח יש לו את היכולת להשגיח עליו". לדבריה, נקיטת מספר קטן של פעולות יכולה לצמצם את התופעה, כמו התקנת סורגים ומעקות צד, הרחקת רהיטים שעליהם ניתן לטפס מהחלונות ולא לאפשר לילדים לשחק את אדני החלונות ועל המדרגות.

(עדכון ראשון: 15:46)

בניין המגורים ממנו נפל ילד בן 4. באר שבע, 17 באפריל 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה!
הבניין ברחוב שאול המלך, היום/מערכת וואלה!, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully