וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ברח, תגיעו מהר אחותי גוססת": השיחה של שירי סובול למוקד 100

בשיחה למשטרה נשמעת האחות התאומה של הנרצחת הילי סובול, כשהיא נסערת מאוד. "דוקרים אותה ממש כאן מתחת לבית", מסבירה בבכי שירי, שהואשמה לבסוף ברצח, בפני המוקדנית שמנסה להרגיעה. בסיום השיחה אומרת סובול: "חבר שלי הגיע עכשיו גם". האזינו

אודיו: באדיבות חדשות 2, עריכה: אביב אירגז

"דוקרים אותה, אני לא יודעת, דוקרים אותה, בבקשה, אמבולנס", כך נשמעת שירי סובול בשיחה עם מוקד 100 של המשטרה ביום הרצח של אחותה, הילי סובול. שירי, בת 18, הואשמה לפני כשבועיים ברצח אחותה יחד עם בן זוגה דוד ערן. "דוקרים אותה ממש כאן מתחת לבית", נשמעת שירי אומרת בשיחה עם המוקדנית, שפורסמה היום (שני) בחדשות ערוץ 2.

בתחילת השיחה נשמעת אומרת למוקד: "מהר דוקרים את אחותי". היא מתארת למוקדנית את כתובת הדירה ושוב חוזרת על דבריה: "דוקרים את אחותי". בהמשך השיחה, כשהמוקדנית שואלת אותה מי דוקר את אחותה, היא משיבה: "אני לא יודעת". לאחר מכן, היא מתרצה ואומרת: "שיער שחור, ז'קט אפור", ומפצירה במוקדנית: "אפשר מהר? תגיעו מהר בבקשה".

שירי וערן הואשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש מהלכי משפט. אישומה של סובול ברצח, שאירע ב-18 בפברואר, הפתיע רבים, שכן ההערכה הייתה שתואשם בסיוע לאחר מעשה. הילי סובול נדקרה 130 פעמים בגופה ומותה נקבע בחדר המדרגות של ביתה בתל אביב.

עוד באותו נושא:
פרקליטה של שירי סובול: "אמה תומכת בה, היא מחזיקה מעמד"
"שירי סובול שטפה לו את המוח": הווידוי בתא המעצרים שהפליל את בן הזוג
רצח הילי סובול: המשטרה בודקת כיצד צילמה התאומה את גופת אחותה

הקראת כתב אישום פרשת הילית סובול, מחוזי תל אביב. מרץ 2016. מגד גוזני
"אפשר מהר? תגיעו מהר בבקשה". סובול בבית המשפט/מגד גוזני

בהמשך שואלת המוקדנית שוב מי דקר את הילי, ושירי משיבה: "לא יודעת, הכול דם, אני מפחדת. בבקשה תבואו מהר. היא בת 18". כשבמוקד מנסים לברר אם הדוקר בדירה, היא עונה: "לא, הוא לא בתוך דירה. הוא לבש ג'ינס וז'קט אפור. הוא עוד הולך. בבקשה, בבקשה". לאחר שבמוקד מסבירים לה כי הניידות בדרך. "הוא ברח, הוא ברח, מהר, מהר, אחותי גוססת תעשו משהו".

עם הימשכות השיחה שירי האחות מסבירה כי היא מפחדת להיכנס, "שהוא לא יוציא גם לי משהו". בשלב זה, המוקדנית תוהה: "מה הוא בתוך הבית?", וסובול עונה: "אני לא יודעת, אני מחוץ לחלון בבקשה תגיעו מהר, תחפשו בכל הבית. במדרגות הכול. הוא שמן טיפה". מוקדנית ממשיכה בניסיון להבין כיצד נראה הדוקר: "הוא נראה בן מיעוטים הוא מדבר עברית?". שירי משיבה: "אני לא יודעת הוא לי הוא היה נראה ערבי". בשלב מאוחר של השיחה נשמעות צעקות של שירי ברקע: "בבקשה. בבקשה די. לא. בבקשה. חבר שלי הגיע עכשיו גם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הקראת כתב אישום פרשת הילית סובול, מחוזי תל אביב. מרץ 2016. מגד גוזני
"חבר שלי הגיע עכשיו גם". דוד ערן, הנאשם השני ברצח/מגד גוזני

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד זוהר דולב מפרקליטות מחוז תל אביב, האחיות הסתכסכו לא אחת לאורך השנים, עד ששירי חשה כלפי הילי "שנאה עזה". בעבר אף הואשמה הילי בתקיפת שירי ואמן של השתיים. שירי אף כתבה לדוד כי אחותה הכריחה אותה להיפרד ממנו, איימה עליו שאם לא תעשה כן חבריה יפגעו בו, ואף הכריחה אותה להיפגש עם אחר. כך, לפי כתב האישום, נטעה שירי בקרב בן זוגה את הרצון לגרום למותה של הילי.

הילי סובול נרצחה ב-18 בפברואר מחוץ לדירתה בסמטת נטע בתל אביב. אחותה גרסה כי שמעה צעקות מחוץ לדלת, הציצה בעינית והבחינה בהילי מותקפת על ידי אדם, שאותו לא זיהתה בשל החושך ששרר בחדר המדרגות. לאחר מכן, היא הזעיקה את המשטרה וטענה כי החשוד במעשה נמלט.

מיד לאחר הרצח צילמה שירי את גופת אחותה, מוטלת בתוך שלולית דם, והפיצה את הצילום בווטסאפ. כמה שעות לאחר הרצח הודו השניים בביצועו. בחקירה, המכונה במשטרה "פרשת אחים בדם", שירי הודתה כי סייעה לבן הזוג שלה לרצוח אותה. במהלך מעצרם חזר בו החשוד מהודאתו ואילו שירי הרחיקה את עצמה מהחשדות לביצוע ותכנון הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully