וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הילי סובול: המשטרה בודקת כיצד צילמה התאומה את גופת אחותה

1.3.2016 / 1:08

ביממה האחרונה ערכו החוקרים סדרת בדיקות טכניות בזירת האירוע כדי לקבוע את מיקומה של שירי סובול במהלך רצח אחותה ולאחריו. החשודה טוענת כי היא צילמה את הגופה מצוהר שנפער הודות למנעול הביטחון. במשטרה עדיין נחקר מה מידת מעורבותם של שירי ובן זוגה ברצח

ערכיה: ניר חן

(מעצרה של שירי סובול ובן זוגה הוארך שוב, אתמול)

חוקרי מרחב יפתח, המנהלים את חקירת רצח הילי סובול, ערכו ביממה האחרונה (שני) סדרת בדיקות בזירת האירוע בסמטת נטע בתל אביב. מאמציהם מושקעים בניסיון להבין כיצד צילמה שירי, אחותה התאומה, את הילי לאחר שנדקרה למוות לפני כעשרה ימים.

במרכז הבדיקות שביצעו החוקרים נערכו ניסוי שדה ראייה וכן מבחני צילום במכשיר טלפון זהה לטלפון של סובול בהתאם לגרסת החשודה. האחות התאומה חשודה כי צילמה מיד לאחר הרצח את גופת אחותה, הילי, ושלחה לחבריה. החוקרים מנסים לאתר את מיקומה של החשודה במהלך האירוע ואם היא יצאה מפתח הבית.

שירי סובול גורסת כי ביום הרצח, ב-18 בפברואר, שמעה צעקות מחוץ לדלת, הציצה בעינית הדלת והבחינה באחותה מותקפת. היא טוענת כי היא התקשרה למשטרה וניהלה עם מוקד המשטרה שיחה במשך תשע דקות. אתמול, בדיון הארכת מעצר, אישרה המשטרה את משך השיחה וקיומה. כאמור, מיד לאחר הרצח צילמה שירי את גופת אחותה, מוטלת בתוך שלולית דם, והפיצה את הצילום בווטסאפ. לטענתה, היא צילמה את התמונה מהצוהר שנפער בין הדלת למשקוף שהייתה נעולה במנעול ביטחון.

לקריאה נוספת:
"למשטרה לקח תשע דקות להגיע, בזמן שהרוצח המשיך לפגוע באחותי"
מאות ליוו את הילי סובול למנוחות; אמה: "שומעת את צחוקך ונזכרת באובדן"

שירי סובול, הארכת מעצר בבית משפט השלום תל אביב. 28 בפברואר 2016. ניב אהרונסון
כיצד צילמה את גופת אחותה. שירי סובול, בדיון/ניב אהרונסון

במשטרה מנסים לבדוק אם דוד ביצע את הרצח לבדו או יחד עם שירי, שמנסה בימים האחרונים להרחיק עצמה מהחשדות לתכנון וביצוע הרצח וקושרת את עצמה לכאורה רק לסיוע שלא בידיעתה לאחר הרצח. דוד עדיין שומר על זכות השתיקה, על פי הצעת סנגורו עו"ד ששי גז, והוא בעיקר מתעניין בחברתו ובמצבה. עו"ד גיל פרידמן, המייצג את שירי סובול, ששב וטוען בשמה כי היא לא הייתה מעורבת בתכנון או בביצוע רצח אחותה. היום קמה משפחת סובול מהשבעה ועלתה לקברה של הילי.

שלשום בדיון בהארכת מעצרם של שני החשודים, שירי סובול ובן זוגה ערן דוד, טען נציג המשטרה כי הוא ואנשיו סבורים שדוד הוא הדוקר. כמו כן, חשף החוקר כי "נתפסו כלי הנשק, היה יותר מכלי אחד - אולר", ושלא היה סייען נוסף בביצוע העבירה מלבד הזוג. באשר לשירי, ענה החוקר: "אנחנו חושדים שהיא ביצעה מספר עבירות". בתום הדיון קבעה השופטת כי מתגבר החשד כי החשודה קשרה קשר יחד עם בן זוגה להביא למותה של אחותה והאריכה את מעצרה בתשעה ימים. מעצרו של דוד הוארך בעשרה.

(עדכון ראשון: 19:36)

שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שירי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully