וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למשטרה לקח תשע דקות להגיע, בזמן שהרוצח המשיך לפגוע באחותי"

23.2.2016 / 16:45

שירי סובול שחזרה את גרסתה לאירועים שהובילו לרצח אחותה בשבוע שעבר. "שמעתי צעקות ורעש של מאבק ודקירות, הצצתי בעינית וראיתי חושך בחדר המדרגות", סיפרה החשודה במעורבות ברצח. על בן זוגה, החשוד המרכזי: "אם הייתי יודעת שהוא דקר, לא הייתי פותחת לו את הדלת"

צילום: רוני כנפו עריכה : ניר חן

"שמעתי צעקות ורעש של מאבק ודקירות, הצצתי בעינית וראיתי חושך בחדר המדרגות, התקשרתי למשטרה אבל לקח להם תשע דקות להגיע כשבזמן הזה הרוצח המשיך לפגוע באחותי" - כך שחזרה היום (שני) שירי סובול את רגעי הרצח של אחותה, הילי סובול בת ה-18, בפני מקורב אליה, שנפגש עמה בבית המעצר. "לא פתחתי את הדלת כי פחדתי", המשיכה סובול. "אחרי זה הגיע החבר שלי, הוא ביקש שאני אפתח את הדלת ואמר לי שהוא עזר לה. אם הייתי יודעת שהוא דקר, בחיים לא הייתי פותחת לו את הדלת. הייתי אומרת לו 'עוף מכל המדרגות'".

סובול נעצרה יחד עם בן זוגה ערן דוד במעורבות ברצח שאירע ביום חמישי האחרון ברחוב סמטת נטע בתל אביב. הילי סובול נדקרה יותר מעשר פעמים למוות בחדר המדרגות בבניין ברחוב. הסכין שבאמצעותו נדקרה נמצא לאחר מכן בארון הבגדים של שירי. הבוקר עברה שירי, אחותה התאומה, בדיקה פסיכיאטרית. חוקרי משטרת תל אביב אף ביצעו חיפוש נוסף בבית המשפחה.

בשחזור בפני המקורב, סיפקה שירי מניע לכאורה לבן זוגה, החשוד המרכזי לרצח. "היו ביניהם עימותים, הם למדו יחד והיה מקרה שבו אחותי איימה עליו שהיא תרצח אותו". לדבריה, "הם היו ביחסים לא טובים הרבה זמן". סנגורה, עו"ד גיל פרידמן, טוען כי החשודה מחזיקה בגרסה לפיה היא לא ביצעה את הרצח ולא סייעה לו אלא נחשפה למעשה אחרי.

לקריאה נוספת:
פרקליט החשודה ברצח אחותה: "מי שעשה המעשה המטורף - שישלם המחיר"
אם התאומות העידה במשטרה, האחות ביקשה להגיע להלוויה והתחרטה
הוארך מעצר הצעירה שחשודה ברצח אחותה התאומה; האם הגיעה לתמוך בה

שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שירי,/צילום מסך, מתוך פייסבוק

שעות ספורות אחרי הרצח הודתה שירי סובול כי סייעה לבן הזוג שלה לרצוח את אחותה התאומה. מהחקירה הראשונית עלה כי לאחרונה פרץ סכסוך בין האחיות וביום חמישי בצהריים בן הזוג של האחות דקר, על פי החשד, את הילי. האחות ידעה לכאורה על כוונותיו, ולאחר המעשה אף סייעה לו בניקוי הזירה ובתיאום גרסאות.

אולם למחרת חזר בו בן הזוג דוד מהודאתו במעשה ושינה את גרסתו. הוא טען כי הוא נאבק עם רוצח אנונימי בבית ולא היה זה שדקר למוות את הילי סובול. על ידיו של דוד נמצאו חתכים והוא אף נזקק לאחר האירוע לטיפול רפואי. לטענת דוד, החתכים נבעו ממאבק מול אותו דוקר אנונימי. מאז חזרתו בהודאה, החליט לשמור על זכות השתיקה ולא לשתף פעולה עם החוקרים, בעצת עורך דינו ששי גז.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully