וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו

19.2.2016 / 13:30

ערן דוד, שחשוד כי יחד עם שירי סובול רצח את התאומה שלה, טען היום כי לא רצח אותה וכי ניהל מאבק עם הרוצח האלמוני. מעדותה של שירי דווקא עולה כי בגלל ויכוח מתמשך בין השתיים, דוד התנפל על התאומה עם סכין ששלף מכיסו – ודקר אותה עשר פעמים

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

עשר פעמים נדקרה אתמול הילי סובול כשנרצחה באמצעות סכין שאותרה בארון הבגדים של אחותה התאומה, שירי. ואולם, בן זוגה של האחרונה, שחשוד גם הוא ברצח, ערן דוד, שינה היום את גרסתו לאחר שהודה אתמול בביצוע המעשה, וטען כי הוא נאבק עם רוצח אנונימי בבית שבסמטת נטע בתל אביב. "הגעתי לדירה וראיתי מישהו שאני לא מכיר דוקר את הילי", סיפר היום (שישי) לחוקרי הצוות של מרחב יפתח בפיקודו של רב-פקד אסף ברנס. "ניסיתי להפריד ולמנוע את זה".

מעדותה של שירי, שחשודה כי הייתה מעורבת ברצח, דווקא מצטיירת תמונה אחרת. מהחקירה עולה כי מערכת היחסים בין השתיים הייתה לא פשוטה ובימים האחרונים התגלעה ביניהן מריבה מתמשכת. אתמול, לפי העדות, התחדש הוויכוח בין השתיים ובמהלכו התנפל דוד על הילי ודקר אותה באמצעות סכין ששלף מכיסו.

עוד בנושא:
הוארך מעצר הצעירה שחשודה ברצח אחותה התאומה; האם הגיעה לתמוך בה
"בגלל מריבה": תאומת הנרצחת מתל אביב הודתה במעשה יחד עם בן זוגה
רצח הצעירה בתל אביב: אחותה ובן הזוג שלה נעצרו בחשד למעורבות במעשה

ערן דוד  שירי סובול  החשודים ברצח הילית סובול בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
שירי וערן, החשודים ברצח של הילי/צילום מסך, פייסבוק

על ידיו של דוד נמצאו חתכים, על פי החשד כתוצאה ממאבק עם הילי כשדקר אותה לכאורה, והוא אף נזקק לאחר האירוע לטיפול רפואי. עם זאת, היום הוא התעקש כי המאבק דווקא היה מול אותו דוקר אנונימי. את בת זוגו, התאומה החשודה, הכיר דוד בבית הספר שבו למדו השניים לפני שנתיים וחצי.

בשעות האחרונות החליט לשמור על זכות השתיקה ולא לשתף פעולה עם החוקרים, בעצת עורך דינו ששי גז. זאת, לאחר שבשעה 02:00 בלילה נתבקש לבצע שחזור של הרצח – אך סירב בעצת הפרקליט.

הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב בעשרה ימים את מעצרה של השניים, בני 18. שירי הודתה אתמול כי ידעה על כוונותיו של דוד לרצוח את אחותה ואף סייעה לו לנקות את הזירה ותיאמה עמו גרסאות. האם, רבקה, הגיעה לדיון וניסתה לגשת לבתה ולחבקה, אך זו הייתה מוקפת שוטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מערכת יחסים עכורה. שירי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

רק השבוע רמזה הנרצחת בעמוד הפייסבוק שלה לסכסוך מסוים. "אל תסמוך על אנשים, כי בסופו של דבר כל אחד יודע לסובב את הסכין", כתבה לצד אייקונים של סכינים ולבבות. "כולם בוגדים, בקיצור". לפני כשנה ניהלה המשטרה חיפושים אחר הילי, שנעלמה אז מביתה ואלה נמשכו שלושה שבועות.

פוסט של צעירה שנרצחה בדירתה בנחלת יצחק, תל אביב. פברואר 2016. מתוך פייסבוק, צילום מסך
פוסט של צעירה שנרצחה בדירתה בנחלת יצחק, תל אביב. פברואר 2016/צילום מסך, מתוך פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully