וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הצעירה שחשודה ברצח אחותה התאומה; האם הגיעה לתמוך בה

19.2.2016 / 10:28

בית משפט השלום בתל אביב האריך בעשרה ימים את מעצרה של שירי סובול בת ה-18 החשודה כי יחד עם בן זוגה ערן דוד רצחה את הילי, אחותה, בדקירות סכין בביתן בעיר. אמה, רבקה, הופיעה לדיון וניסתה לחבק אותה

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בעשרה ימים את מעצרה של שירי סובול בת ה-18, החשודה ברצח אחותה התאומה, הילי, אתמול בביתן שבסמטת נטע בתל אביב. שירי הודתה אתמול כי ידעה על כוונותיו של בן זוגה, ערן דוד, שמעצרו הוארך גם בעשרה ימים, לרצוח את אחותה ואף סייעה לו לנקות את הזירה ותיאמה עמו גרסאות. האם, רבקה, הגיעה לדיון וניסתה לגשת לבתה ולחבקה, אך זו הייתה מוקפת שוטרים.

חוקר המשטרה רב-סמל אילן קופלמנד, הגיש את חומר החקירה. "מדובר באירוע שהיה אתמול בצהריים ובו החשוד יחד עם אחרת גרמו למותה של האחות. בשלב זה אין אנו עושים הבחנה בין החשודים", אמר במהלך הדיון בהתייחס לכך שאמש התוודתה האחות בסיוע לרצח בלבד ולא ברצח. הסנגור של דוד טען במהלך הדיון כי יש צורך בפיקוח בית המשפט על חקירת המשטרה. השופטת קבעה בתום הדיון כי קיימות ראיות לכאורה המקיימות חשד סביר נגד החשודים בגרימת מוות בכוונה תחילה, השמדת ראיות והחזקת סכין.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שני שוטרי מג"ב נפצעו קל-בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם; המחבל חוסל
החייל שנרצח בבנימין הובא למנוחות: "היית בלי נשק - נלחמת עם הלב"
נשים דתיות נגד חוק המקוואות: "מחזיר את כולנו שנים אחורה"

שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
חשד לגרימת מוות בכוונה תחילה והשמדת ראיות. שירי/צילום מסך, מתוך פייסבוק
הארכת מעצרם של החשודים ברצח הנערה הילית סובול בתל אביב 19 פברואר 2016. יותם רונן
שירי סובול וערן דוד/יותם רונן

אמש הודתה שירי כי סייעה לדוד לרצוח אותה. מהחקירה שניהל צוות מיוחד של מרחב יפתח עולה כי בימים האחרונים פרץ סכסוך בין האחיות ואתמול בצהריים בן הזוג של האחות דקר, על פי החשד, את הילי.

חשדם של החוקרים בשניים התעורר לאחר שעלו סתירות בין הגרסה שנתן הזוג לבין הנתונים בשטח: השניים טענו כי הילי נרצחה בחדר המדרגות בבניין בסמטת נטע, שאליו יצאה לאחר שקיבלה שיחת טלפון. ואולם, בביתה נמצאו כתמי דם שעשויים להצביע על ניסיון לנקות זירת רצח, ועל פי סיטוריית השיחות בטלפון הסלולרי שלה - לא נכנסה כל שיחה בשעה שבה אחותה טענה שענתה לטלפון.

הילית סובול, צעירה שנרצחה בנחלת יצחק, תל אביב.. מפייסבוק, צילום מסך
הנרצחת, הילי סובול/צילום מסך, מפייסבוק

רק השבוע רמזה הנרצחת בעמוד הפייסבוק שלה לסכסוך מסוים. "אל תסמוך על אנשים, כי בסופו של דבר כל אחד יודע לסובב את הסכין", כתבה לצד אייקונים של סכינים ולבבות. "כולם בוגדים, בקיצור". לפני כשנה ניהלה המשטרה חיפושים אחר הנרצחת שנעלמה אז מביתה ואלה נמשכו שלושה שבועות.

פוסט של צעירה שנרצחה בדירתה בנחלת יצחק, תל אביב. פברואר 2016. מתוך פייסבוק, צילום מסך
פוסט של צעירה שנרצחה בדירתה בנחלת יצחק, תל אביב. פברואר 2016/צילום מסך, מתוך פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully