וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרי מג"ב נפצעו קל-בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם; המחבל חוסל

מחבל שהגיע לעיר העתיקה בירושלים דקר את שני השוטרים וחוסל בזירת האירוע. השניים פונו לבית החולים שערי צדק לקבלת טיפול רפואי. במהלך חיסול המפגע, נורתה בשוגג אזרחית נוספת ונפצעה קל. מפקד הצוות: "הדפתי את המחבל מהשוטר - ונפצעתי". צפו בתיעוד

צילום: דוברות מד"א, עריכה: אביב אירגז

שני שוטרי מג"ב בשנות ה-20 לחייהם נפצעו הבוקר (שישי) בפיגוע דקירה בשער שכם שבירושלים. מצבו של אחד מהם קל ושל השני קל עד בינוני. המחבל, מוחמד אבו חלף, בן 20 מכפר עקב שבמזרח ירושלים, הגיע למקום וניסה להרוג את השניים, אך נורה ונהרג. במהלך הירי, נפגעה בשוגג אזרחית נוספת ונפצעה באורח קל. היא טופלה בזירת האירוע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני השוטרים ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בעיר.

הפרמדיק גיא גונן וחובש רפואת החירום של מד"א נועם ראב שטיפלו בפצועים, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שני צעירים כבני 20 בהכרה מלאה. אחד סבל מפציעה בגפיים וחבריו שהיו איתו במקום מיד חבשו אותו. השני סבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. העלנו את שניהם לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו להם טיפול רפואי. הם היו במצב יציב ותקשרו איתנו בדרך".

אינתיפאדת הבודדים || סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"עלם חמודות": ינאי נרצח כשהלך עם אשתו ובתו התינוקת לסופר
ערבי בן 17 מרמלה מואשם שדקר ילד דתי כנקמה על מעצר מחבלות
איזנקוט: "לא רוצה שחייל ירוקן מחסנית על נערה בת 13 עם מספריים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות לאחר הפיגוע שחזר רב סמל א', אחד משוטרי משמר הגבול שירו במחבל, את האירוע הביטחוני בשיחה עם ממיטת אשפוזו עם מפקד משמר הגבול, ניצב יעקוב שבתאי. "הבנו מיד שמדובר בפיגוע דקירה ושיש לנו כמה שניות לעצור את המחבל לפני שחברנו לצוות לא יהיה בחיים", אמר.

המחבל נכנס לעיר העתיקה בסביבות השעה 9:00, אך כעבור כמה דקות שב על עקבותיו כשסכין בידו, רץ לעבר צוות של משמר הגבול שהיה במקום והחל לדקור אחד מהם. מפקד הצוות הדף את המחבל וכתוצאה מכך נדקר בידו. לאחר מכן ירו השוטרים לעבר המחבל, שמותו נקבע בזירה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"נטרלנו את המחבל לפני שפגע באזרחים"

גם מפקד הצוות, מפקח נ', שחזר את האירוע וסיפר כי "במהלך משמרת שגרתית בעיר העתיקה, רץ מחבל חמוש בסכין לעבר הלוחם שלי והחל לדקור אותו באזור הצוואר, מיד הדפתי אותו ולכן נפצעתי בידי. אני ושאר הצוות דרכנו את הנשקים ונטרלו את המחבל לפני שהספיק לפגוע באזרחים".

מפקד משמר הגבול שיבח את השוטרים ואמר כי פעלו בגבורה. "אני מצדיע לכם וגאה בכם על העשייה. פעלתם במקצועיות, מהירות התגובה והדיוק שלה הם מה שהביאו לסיום האירוע בשניות", הוסיף. "עם ישראל מוקיר ומעריך את הפעילות של כל אחת ואחד מכם, זכרו תמיד שבחלקנו נפלה הזכות לעמוד על המשמר למען תושבי מדינת ישראל".

(עדכון ראשון: 9:19)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכין שבאמצעותה ביצע המחבל את הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully