וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשודה ברצח אחותה: "מי שעשה המעשה המטורף - שישלם המחיר"

דב גיל-הר ואבי אשכנזי

22.2.2016 / 11:44

עו"ד של שירי סובול אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי היו מעורבים בפרשה "חברים וקנאה, דברים טבעיים, אבל זה לא מניע לרצח". אף שהחשודה הגיעה למעצר ללא נטיות אובדניות, ננקטו בשב"ס אמצעי זהירות והיא הוכנסה ל"תא בטוח" מפני פגיעה עצמית

צילום: רוני כנפו עריכה : ניר חן

"היא הייתה בהלם שמישהו רצח את אחותה. הלם מוחלט" – כך אמר היום (שני) עו"ד גיל פרידמן, שמייצג את שירי סובול שחשודה יחד עם בן זוגה ערן דוד במעורבות ברצח אחותה התאומה, הילי, ביום חמישי בתל אביב. לדבריו, שירי לא הודתה בדבר ומתמודדת גם היא עם הטרגדיה. "המשטרה אמורה לחקור את הרצח ותגיע למסקנות הנכונות. כל החשד הוא שהיא אולי סייעה לו לאחר המעשה. אין ספק שהתשובות שנתנה בהתחלה לא הכי מדויקות", אמר עו"ד פרידמן והוסיף: "אני בטוח שאני שהמשטרה תשחרר אותה בימים הקרובים".

על הבקשה להגיע להלווייתה של אחותה והחזרה בה, הסביר כי הוא זה שביקש ששירי לא תגיע. "רציתי שהיא תתייחד עם כאבה לבד, ואחרי השחרור היא תלך לקבר".

לדבריו, המניע למעשה עמום מאוד. "אין סיבה שמצדיקה רצח. מי שעשה את המעשה המטורף שישלם את המחיר", אמר. "אם זה ערן דוד, שהוא ישלם את המחיר". על המשפחה, סיפר כי גם הסכסוכים הפנימיים אינם מהווים עילה לרצח. "מדובר בשתי בנות, אחת בפנימייה. האם עשתה ככל יכולתה לגדל אותה. היו ימים יותר טובים ופחות טובים. היו מעורבים גם חברים וקנאה בין החבר לבין האחות, דברים טבעיים כשמדובר בילדים. ועדיין, זה לא מניע לרצח".

שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שירי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

עוד הוא סיפר על שירי, כי "היא ראתה מישהו עם דם והוא אמר לה 'אני עזרתי לאחותך'". על ההודעות ששלחה לאחר מכן לחברותיה לפי פרסומים בתקשורת, ולפיהן כתבה להן שרצחו את אחותה ואף העלתה תמונה שבה רואים ככל הנראה את גבה של הילי, אמר: "אי אפשר להבין את המסרונים, כי לא היינו בסיטואציה. היא הייתה בלחץ ובטירוף זה מה שהיא עשתה. המשטרה ראתה הכול ומבינה למה הדברים נעשו".

בתוך כך, שירות בתי הסוהר העביר את שירי לתא שבו לא תוכל לפגוע בעצמה – קירותיו מצופים ספוג, נלקחו ממנה שרוכי הנעליים והחגורה והוצב פיקוח מלא אחריה. זאת, אף שלא הגיעה עם כוונה אובדנית למעצרה, אולם בניתוח האירוע הוחלט בשב"ס לנקוט צעדי ביטחון קפדניים. עו"ד פרידמן אישר את הדברים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן דוד  שירי סובול  החשודים ברצח הילית סובול בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
"היא ראתה מישהו עם דם והוא אמר לה 'אני עזרתי לאחותך'". שירי וערן דוד/צילום מסך, פייסבוק

מאי טוויג, חברתה של הילי, אמרה אתמול לאחר הלווייתה: "אני מכירה את הילי וגם את אחותה. תמיד יש מריבות בין אחיות אבל הם באמת אהבו אחת את השנייה. תמיד יש סכסוך בין אחיות. לגבי הבן זוג שלה, אני לא מכירה, נראה לי מפוקפק כל העניין. אני לא חושבת ששירי הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה, אלא אם כן היה משהו מאוד רציני, והייתי יודעת עליו כי דיברתי עם הילי כל השבוע".

לגבי החשדות נגד שירי, אמרה: "אני המומה בעיקר בגלל שהיא הודתה. זה ישר מעלה דברים נגדה, אבל אחר כך היא חסרה בה מהודאתה, אז אני מבולבלת. בתור אחת שמכירה את שתיהן אני לא חושבת שהיא עשתה את זה. אלא היא מנסה לחפות על בן זוגה". עוד היא מספרת כי בבוקר הרצח, השתיים התכתבו בהודעות.

זירת רצח צעירה בנחלת יצחק, תל אביב. פברואר 2016. חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח בסמטת נטע/חטיבת דובר המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully