וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התאומות העידה במשטרה, האחות ביקשה להגיע להלוויה והתחרטה

21.2.2016 / 12:30

שירי סובול, החשודה יחד עם בן זוגה ערן דוד במעורבות ברצח אחותה הילי, הגישה בקשה להשתתף בהלווייתה אך משכה אותה אחרי שעה קלה. אמן, רבקה סובול, סיפרה בדמעות לחוקרים: "הן היו מסוכסכות כמו כל האחיות, שמסוכסכות מדי פעם"

צילום: יותם רונן ומאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

שירי סובול, הנערה החשודה במעורבות ברצח אחותה התאומה הילי בתל אביב בשבוע שעבר, ביקשה היום (ראשון) להשתתף בהלווייתה בשעות הצהריים בבית העלמין ירקון. המשטרה העבירה את הבקשה לידי שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ, אולם הנערה משכה כעבור שעה קלה את בקשתה עוד בטרם זו הכריעה בנושא.

הבוקר נפגשה החשודה עם סנגורה, עורך הדין גיל פרידמן, שייעץ לה לא להשתתף בהלוויית האחות. הצעירה, כאמור, משכה את הבקשה שהעבירה קודם לכן לצוות החקירה של מרחב יפתח.

אמן של התאומות, רבקה סובול, הגיעה בסוף השבוע לחדר החקירות של מרחב יפתח במשטרה במסגרת חקירת הרצח של הילי שאירע ביום חמישי האחרון. "הן היו מסוכסכות כמו כל האחיות, שמסוכסכות מדי פעם", סיפרה לחוקרים. בחדר הסמוך ישבה שירי, החשודה בסיוע לרצח, ובחדר אחר ישב בן זוגה ערן דוד, החשוד המרכזי במעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו
הוארך מעצר הצעירה שחשודה ברצח אחותה התאומה; האם הגיעה לתמוך בה
"בגלל מריבה": תאומת הנרצחת מתל אביב הודתה במעשה יחד עם בן זוגה

ערן דוד  שירי סובול  החשודים ברצח הילית סובול בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
"היא לא סיפרה לנו משהו שיכול לשפוך אור על המניע למעשה". שירי סובול וערן דוד/צילום מסך, פייסבוק

בעדותה בפני צוות החקירה, בראשותו של רב-פקד אסף ברנס, התקשתה האם להסביר מה היה עלול להוביל לרצח בתה, שנדקרה יותר מעשר פעמים באמצעות סכין שאותרה בארון הבגדים של אחותה התאומה, וסיפרה לחוקרים על מערכת יחסים סבירה בבית. "היא לא סיפרה לנו משהו שיכול לשפוך אור על המניע למעשה", סיפר היום גורם משטרתי, שהוסיף כי האם פרצה בבכי במהלך עדותה והתקשתה לדבר. "היא התקשתה להבין איך קרה הדבר הזה, היא הייתה המומה".

בחקירתה, הפלילה שירי את חברה דוד. היא טענה כי הוא הגיע לדירתה לאחר הרצח וביקש ממנה שתסייע לו להתחבא. לטענתה, היא לא ידעה על כוונותיו ולא הייתה נוכחת בזירת הרצח בשעת המעשה, אלא נחשפה לפרטים רק לאחר מכן. לדבריה, דוד חשב כי האחות מנסה לסכסך ביניהם ולכן ארב להילי בחדר המדרגות ודקר אותה למוות.

שלשום האריך בית משפט השלום בתל אביב בעשרה ימים את מעצרם של שני החשודים, בני 18. האם רבקה הגיעה לדיון וניסתה לגשת לבתה ולחבקה, אך זו הייתה מוקפת שוטרים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
החשוד המרכזי שינה את גרסתו. שירי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

יממה לאחר שהודה בביצוע המעשה, שינה ביום שישי החשוד המרכזי דוד את גרסתו. לטענתו, הוא נאבק עם רוצח אנונימי בבית המשפחה שבסמטת נטע בתל אביב. "הגעתי לדירה וראיתי מישהו שאני לא מכיר דוקר את הילי. ניסיתי להפריד ולמנוע את זה", סיפר לחוקרים.

מעדותה של שירי עולה כי בימים האחרונים התגלעה ביניהן מריבה מתמשכת. ביום הרצח, לפי עדותה, התחדש הוויכוח בין השתיים ובמהלכו התנפל דוד על הילי ודקר אותה באמצעות סכין ששלף מכיסו. על ידיו של דוד נמצאו חתכים, על פי החשד כתוצאה ממאבק עם הילי, כשדקר אותה לכאורה, והוא אף נזקק לאחר האירוע לטיפול רפואי. עם זאת, ביום שישי שינה את גרסתו והתעקש כי המאבק היה עם אותו דוקר אנונימי. דוד הכיר את בת זוגו, התאומה החשודה במעורבות, בבית הספר שבו למדו השניים לפני שנתיים וחצי.

(עדכון ראשון: 09:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully