וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו את הילי סובול למנוחות; אמה: "שומעת את צחוקך ונזכרת באובדן"

אמה של הילי, שלפי החשד נרצחה על ידי בן זוגה של אחותה התאומה שירי, לא הייתה מסוגלת לשאת דברים, ולכן חברתה ספדה לבתה בשמה. המדריך מהפנימייה: "אמרת לי שאת מאמינה שאת יכולה לנצח הכל. אני לא מאמין". חברה של התאומות: "הן הסתמסו בבוקר הרצח. אהבו זו את זו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

הילי סובול, הצעירה בת ה-18 שנרצחה בשבוע שעבר בדירתה שבתל אביב, הובאה למנוחות אתמול (ראשון) בבית העלמין ירקון בפתח תקווה בהשתתפותם של כ-200 בני משפחה וחברים. אחותה התאומה שירי, החשודה במעורבות ברצח, לא הגיעה לאירוע, לאחר שחזרה בה מבקשתה להשתתף בהלוויה, כשעה לאחר שהוגשה.

אמן של השתיים, רבקה סובול, התקשתה לשאת דברים ולכן אחת מחברותיה דיברה עבורה. "אהבת מאוד את החיים. רק לאחרונה הוצאת תעודת זהות, פתחת חשבון בנק וחיפשת עבודה כדי להיות עצמאית, אבל הכול נגדע באחת. ילדה יפהפיית, כריזמטית, דומיננטית, מלכת כל מסיבה. כל מי שהכיר אותה, נפל בקסמייך", אמרה החברה בשם האם. "חלמת ללמוד מקצוע, לטייל בעולם ולהקים משפחה, אך לא תממשי את זה לעולם. ברוכת כישרונות, רקדנית מעולה, ספורטאית מצטיינת. תמיד היית מוכנה לעזור לחברה, בעלת לב טוב ורחום. אני שומעת את צוחקת המתגלגל ונזכרת באובדן שקרה לי. אין לתאר במילים את הכאב והצער. דמותך תמשיך בלבי עד יומי האחרון. אהבתי אהבת נפש ואוהב אותך".

לקריאה נוספת:
"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו
הוארך מעצר הצעירה שחשודה ברצח אחותה התאומה; האם הגיעה לתמוך בה
"בגלל מריבה": תאומת הנרצחת מתל אביב הודתה במעשה יחד עם בן זוגה

הלוויתה של הילית סובול בבית העלמין ירקון. מגד גוזני
"כל מי שהכיר אותך התאהב בך". המשתתפים בהלווייתה של הילי/מגד גוזני

אלישוב הר שלום, שהדריך את הילי בפנימייה שבה למדה, סיפר כי "הילי זה חיוך גדול, שגדל בעולם ומפזר שמחה לכל עבר". הוא הוסיף: "הייתה לך נשמה גדולה. כשהסתובבתי בפנימייה, היית ערה ואמרת שאת לא נרדמת. דיברנו על חלומות על קשיים, ואמרת לי שאת מאמינה שאת יכולה לנצח הכל. אני לא מאמין. העולם הזה הוא פרוזדור ויש לך עוד דרך ארוכה. את נפרדת מהאור ואנשים מסתובבים שבורים והחיים האלה לא מובנים. אם כל אחד מהנמצאים יקח מהשמחה של הילי, כך היא תשאר איתנו. ביום הראשון בפנימייה נתת לי חיוך וזה מה שמלווה אותי בשלושת הימים האחרונים. תגידי בשמיים למי שיושב במרום שישפוך עלינו שמחה".

"אני מכירה את הילי וגם את אחותה. תמיד יש מריבות בין אחיות אבל הם באמת אהבו אחת את השנייה", אמרה מאי טוויג, חברתה של הנרצחת. "תמיד יש סכסוך בין אחיות. לגבי הבן זוג שלה, אני לא מכירה, נראה לי מפוקפק כל העניין. אני לא חושבת ששירי הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה, אלא אם כן היה משהו מאוד רציני, והייתי יודעת עליו כי דיברתי עם הילי כל השבוע".

לגבי החשדות נגד שירי, אמרה: "אני המומה בעיקר בגלל שהיא הודתה. זה ישר מעלה דברים נגדה, אבל אחר כך היא חסרה בה מהודאתה, אז אני מבולבלת. בתור אחת שמכירה את שתיהן אני לא חושבת שהיא עשתה את זה. אלא היא מנסה לחפות על בן זוגה". עוד היא מספרת כי בבוקר הרצח, השתיים התכתבו בהודעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"האם לא הבינה כיצד זה קרה". הילי ושירי סובול/צילום מסך, מתוך פייסבוק

האם העידה בסוף השבוע בפני צוות החקירה, בראשותו של רב-פקד אסף ברנס, והתקשתה להסביר מה היה עלול להוביל לרצח בתה, שנדקרה יותר מעשר פעמים באמצעות סכין שאותרה בארון הבגדים של אחותה התאומה. לדבריה, מערכת היחסים בין הבנות בבית היתה נורמטיבית. גורם משטרתי הוסיף כי האם פרצה בבכי במהלך עדותה והתקשתה לדבר. "היא התקשתה להבין איך קרה הדבר הזה, היא הייתה המומה", סיפר.

בחקירתה, הפלילה שירי סובול את חברה, ערן דוד. היא טענה כי הוא הגיע לדירתה לאחר הרצח וביקש ממנה שתסייע לו להתחבא. לטענתה, היא לא ידעה על כוונותיו ולא הייתה נוכחת בזירת הרצח בשעת המעשה, אלא נחשפה לפרטים רק לאחר מכן. לדבריה, דוד חשב כי האחות מנסה לסכסך ביניהם, ולכן ארב להילי בחדר המדרגות ודקר אותה למוות.

בשישי האחרון האריך בית משפט השלום בתל אביב בעשרה ימים את מעצרם של שני החשודים, בני 18. האם רבקה הגיעה לדיון וניסתה לגשת לבתה ולחבקה, אך זו הייתה מוקפת שוטרים.

(עדכון ראשון: 17:30)

ערן דוד  שירי סובול  החשודים ברצח הילית סובול בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
שירי וערן, החשודים ברצח/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully