וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללמדה מה זה גבר": זוג מאשדוד מואשם בהתעללות מינית קשה בבתם, שהרתה לאב

4.4.2016 / 17:35

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בב"ש נגד בני הזוג ושכנתם בגין עבירות של מעשי סדום והתעללות בשלוש מתלוננות. לפי כתב האישום, הנאשם ביצע את מעשי הסדום במתלוננות במשך שנים יחד עם שתי הנשים ובידיעתן

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד שאנס וביצע עבירות מין בבתו החורגת, שהרתה לו, ובשתי מתלוננות נוספות, וכן נגד אשתו ושכנתו ששיתפו עמו פעולה בעבירות אלה. השלושה מואשמים בביצוע עבירות מין במשפחה, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, וכן בעבירות של התעללות ותקיפת קטין.

על פי כתב האישום, מאז הייתה בת 11, נהג האב לאנוס ולבצע מעשי סדום בבתו החורגת תוך ידיעתה של האם. חלק מהעבירות אף בוצעו על ידי האב והאם יחד, ובאירוע הראשון פגעו השניים בבתם על מנת ללמדה, לטענתם, "מה זה גבר". לאחר כמה שנים, הילדה, כיום בת 30, הרתה לנאשם.

עוד בוואלה! NEWS:
פרקליט המדינה על פרשת זדורוב: "משפטים פליליים אינם תכנית ריאליטי"
בנו של ההרוג מיידוי אבנים נגד בג"ץ: "זאת הייתה חצי שנה של טרור נפשי"
חשד: ארגוני הפשיעה של דומרני ושירזי ניסו לחסל "אויב משותף" מהשרון

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
מעשי הסדום בבתו הופסקו רק כשביקשה שיהרוג אותה/SHUTTERSTOCK

עוד נכתב כי הנאשם המשיך לבצע מעשי סדום במתלוננת לאורך תקופה ארוכה, ואלה נפסקו רק לאחר שבעיצומו של ויכוח, נטלה סכין מהמטבח וביקשה ממנו להרוג אותה. עם זאת, צוין כי גם משהפסיק לבצע בה עבירות מין, הכה אותה ואיים עליה עד שעזבה את הבית לאחרונה.

מכתב האישום עולה בנוסף כי בשנים 2002 עד 2006, בעת שהיה הנאשם בקשר רומנטי עם שכנתו, השניים ביצעו מעשים מגונים באחת מבנותיה של השכנה שהייתה בת שבע בלבד. כמו כן, עולה כי בעת ששמר על בנותיה של השכנה, ביצע הנאשם מעשים מגונים לבדו באותה ילדה. כמו כן, מואשמת השכנה כי ביצעה בעצמה מעשים מגונים בבתה השנייה. שתי בנותיה הוצאו מחזקתה לפני כמה שנים.

השכנים של בני הזוג סיפרו כי במרוצת השנים סברו כי בין האב לבתו החורגת שררו יחסים טובים. "הם היו החברים הכי טובים, כולם פה ידעו שזה הילד שלו, הם גרים בבניין 22 שנים כבר, מדובר במשפחה מוכרת מאוד", סיפרו. לדברי האב, לפני שנתיים חזרה המשפחה בתשובה. "הם גרים בבית של שש נפשות, בני הזוג, שלהם שני ילדים משותפים, הבת החורגת ובנה, בן שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully