וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני האב החשוד באונס בתו החורגת שילדה לו בן: "היו ביחסים טובים"

22.3.2016 / 0:18

מעצר האב החשוד שאנס את בתו החורגת בת ה-30 מאז הייתה בת 11 ושל האם החשודה במעורבות במעשים הוארך בשבעה ימים. לפי החשד, כתוצאה מהמעשים נולד לאב ולבת ילד. פרקליטם לאולפן וואלה! NEWS: "המעשים בוצעו בהסכמה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

מעצרם של בני הזוג מאשדוד שחשודים בעבירות מין בבתה של האישה, הוארך אתמול (שני) בשבעה ימים בבית משפט השלום באשקלון. על פי החשד, האב החורג נהג לתקוף מינית את בתו החורגת, כיום בת 30, מאז היותה בת 11, וכתוצאה מהמעשים נולד להם ילד, בן שמונה כיום. האם חשודה כי הייתה ידעה על המעשים ולא דיווחה.

השכנים של בני הזוג מספרים כי במרוצת השנים סברו כי בין האב לבתו החורגת שררו יחסים טובים. "הם היו החברים הכי טובים, כולם פה ידעו שזה הילד שלו, הם גרים בבניין 22 שנים כבר, מדובר במשפחה מוכרת מאוד", סיפרו. לדבריו, לפני שנתיים חזרה המשפחה בתשובה. "הם גרים בבית של שש נפשות, בני הזוג, שלהם שני ילדים משותפים, הבת החורגת ובנה, בן שמונה".

למשמע מעצרם בפרסומים בתקשורת, הוכו השכנים בהלם והכחישו את הטענות לפיהן האב כלא את בתו. "זה לא נכון", קבעו השכנים. "היא הייתה מסתובבת בחופשיות בשכונה, עם הילד. בהתחלה כולם היו בטוחים שמדובר בילד מהבן זוג שלה אבל הבנו לאחר מכן שמדובר בבן משותף שלה ושל אביה החורג".

עוד בוואלה! NEWS:
יצאו מהמלון, אכלו וצילמו: המסלול של הישראלים באיסטנבול שנגמר באסון
לאחר שהאשים את דיכטר ב"רצח" עראפת: ועדת האתיקה נזפה בעודה

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
השכנים לא האמינו/SHUTTERSTOCK

עו"ד יחיאל למש, המייצג את בני הזוג, קבל על הארכת המעצר שלהם. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר כי "התלונה הוגשה כבר ביום חמישי ולמחרת, השוטרים ביקשו צו מעצר אך לא ביצעו מעצר עד יום ראשון. כך שכל הטענות על מסוכנות לא נכונות".

לדבריו, החשוד במעשים מודה כי הילד הוא בנו. "אין מחלוקת על קיום היחסים אלא על עיתוי היחסים", אמר עו"ד למש. "הוא טוען שהמעשים בוצעו בהסכמה ורק אחרי שעברה את גיל 21. היחסים לא החלו בגיל 11 כפי שהיא טוענת. המעשים המיוחסים אינם אסורים על פי החוק, הגם שאנו נתקשה לקבל אותם".

עורך הדין אמר כי הוא מזועזע, "אבל לא הייתי קורא למערכת היחסים הזאת 'רומן'". לדבריו, המתלוננת התחתנה לפני כמה שבועות ועברה מבית הוריה. הוא ציין כי ההורים השתתפו בחתונה. "הם חיו באידיליה שלמה עד אז", ציין. "בגלל החתונה התגלעה מחלוקת בשל תלונה של האב על הזנחה בטיפול בילדם המשותף. זה מסביר למה רק אחרי כמה שנים הגישה תלונה על מעשי אונס. היא התחתנה והכירה גבר שנחשף למסכת החיים ההזויה שבה היא חיה. אני לא יודע מה מניעיה להתלונן עכשיו. השאלה החשובה היא אם מדובר בעבירה פלילית, ואנחנו שוללים זאת".

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully