וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של החייל שירה במחבל: "כל מה שנשאר זה להוציא אותו להורג"

אחותו של לוחם כפיר, שתועד יורה בראשו של מחבל בחברון בזמן שהיה שרוע על הכביש, תקפה את בכירי המדינה והתקשורת שערכו לטענתה משפט שדה לאחיה. "אחי הפך לאויב המדינה, בחסות 'בצלם', הרמטכ"ל ושר הביטחון", טענה. בבאר שבע הפגינו עשרות בעד החייל

צילום: ניב אהרונסון, בני בן סימון

משפחת החייל החשוד שירה במחבל אחרי שנוטרל כינסה הערב (שבת) מסיבת עיתונאים מחוץ לביתה שבאזור המרכז. אחותו תקפה את התקשורת ובכירי המדינה העורכים לטענתה משפט שדה לאחיה, מבלי שזה יכול להגיב, ואמרה: "כל מה שנשאר זה להוציא אותו להורג".

"אחי נמצא בשעותיו הקשות ביותר", הוסיפה האחות. "מרגע שהסרטון התפרסם הוא הפך לאויב המדינה, בחסות ארגון 'בצלם', הרמטכ"ל ושר הביטחון. ביומיים האחרונים אנו שומעים את ראשי הצבא עושים משפט שדה והוא לא יכול לדבר. ראשי 'בצלם' פרסמו סרטון המציג תמונה חד צדדית של האירוע. כלי התקשורת משמיצים אותו, מדביקים לו כינויים קשים. הוא לא יכול לדבר".

האחות פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון משה יעלון, שיצאו נגד פעולתו של אחיה, וקראה להם "לחשוב רגע מה יהיה מחר כשחייל יפחד לפעול. אני מבקשת בשם המשפחה תאפשרו לו להגן על עצמו. חלקכם עשיתם לו לינץ' בשידור חי, הפכתם אותו לאבק. אנו מבקשים מעט חמלה".

לקריאה נוספת:
"גיבור ישראל": עצומה להענקת אות גבורה לחייל שירה במחבל בחברון
הוארך מעצרו של החייל שירה למוות במחבל המנוטרל בחברון
"קו דק בין גיבור לרוצח": חבריו של הלוחם שירה במחבל חוששים שיופקרו

משפחת החייל החשוד ברצח המחבל בחברון בביתם ברמלה. ניב אהרונסון
"ראשי 'בצלם' פרסמו סרטון המציג תמונה חד צדדית". המשפחה במסיבת עיתונאים, הערב/ניב אהרונסון

החייל, לוחם חטיבת כפיר, תועד ביום חמישי יורה במחבל בזירת פיגוע דקירה בחברון, כשהמחבל מנוטרל ושוכב על האדמה. מיד לאחר פרסום האירוע יצאו בכירים בצבא ובמערכת הפוליטית נגד המעשה, ובודדים מהצד הימני של המפה הפוליטית דיברו בשבחו.

בתוך כך, כ-60 בני אדם הפגינו הערב במחנה נתן שליד באר שבע כדי להביע תמיכה בלוחם. המפגינים הניפו דגלי ישראל ואחזו שלטים שעליהם נכתב: "איזנקוט, אנחנו צריכים רמטכ"ל ישראלי, לא רמטכ"ל בלגי". הערב תיערך הפגנה תמיכה נוספת בחייל באשקלון. כמו כן, במהלך השבת הגיעו רבים לבית המשפחה כדי לחזק את ידיהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא צריכים רמטכ"ל בלגי". ההפגנה במחנה נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגלי ישראל בהפגנת התמיכה בחייל במחנה נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחותו של החייל התייחסה מוקדם יותר למקרה בעמוד הפייסבוק שלה. "שלחתם ילד להגן על עם ישראל, תגנו עליו כשקורה משהו. זה לא קרה בטיול שנתי, גם לא באימון, זה קרה בזירת פיגוע", כתבה בהודעה שפרסמה בדף הפייסבוק שלה. "אחי הקטן ירה במחבל שבא עם סכין לרצוח כוח של צה"ל בחברון ופתאום אחי הקטן, במדינת ישראל שלנו, על ידי הפרקליטות הצבאית שלנו, חשוד ברצח".

לטענתה, "אחי הקטן, שהובא אזוק אתמול לבית הדין הצבאי, לא ציפה לקבל צל"ש על הריגת המחבל, הוא כן ציפה להליך הוגן ואנחנו ציפינו לתמיכה מינימלית של המערכת. כרגע אנחנו מרגישים שאת הסכין שהמחבל שמט על הכביש בחברון, המערכת תקעה לאחי הקטן בגב: אף טלפון מגורם רשמי, צבאי או ממשלתי, אף ביקור, אף תדרוך, אף שיחה".

החייל החשוד שירה למוות במחבל חי בחברון מובא לדיון בהארכת מעצרו בבית הדין הצבאי ביפו, 25 במרץ 2016. מאצ'י הוף
"פתאום אחי חשוד ברצח". החייל מובא לדיון בבית הדין הצבאי ביפו, אתמול/מאצ'י הוף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הירי במחבל, מתוך התיעוד שפרסם "בצלם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully