וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק שטולטל השתחרר מבית החולים: "שתמיד נראה אותו מחייך"

אביו של דניאל גרסון, שאושפז לפני כשבועיים וחצי במצב קשה, סיפר: "הטיפול המסור והחיבוק הגדול שקיבלנו הביאו לרגע מרגש זה". מנהל היחידה לטיפול נמרץ: "יחזור לעצמו בעתיד"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

דניאל חיים גרסון, התינוק בן ארבעת החודשים שאושפז לפני כשבועיים וחצי במרכז שניידר לרפואת ילדים שבפתח תקווה במצב קשה לאחר שטולטל על פי החשד על ידי המטפלת שלו, שוחרר היום (חמישי) לביתו. עידן, אביו של התינוק, סיפר: "דניאל חיים משתחרר היום מבית החולים. אמנם יש לנו דרך ארוכה לשיקום, אך כל הטיפול המסור שקיבלנו, כל התפילות של עם ישראל, החיבוק הגדול, התהודה הגדולה שהמקרה תפס בציבור, ההתגייסות של כולם, הביאו לרגע מרגש זה. אנו רוצים להגיד תודה לכל מי שיש לו חלק בדבר הזה".

גם לירון, אמו של דניאל התקשתה להסתיר את ההתרגשות והודתה שמדובר ביום חג עבור המשפחה. "אנו רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות, החיבוק, העזרה. אין לנו מילים, אנחנו מאושרים מאוד", סיפרה. "אני מרגישה שדניאל חיים נולד, זה יום חג עבורנו, יום מאוד משמח. תודה לצוות הרפואי שלא עזב אותנו לרגע ודאג לנו מבחינה פיזית ורגשית, ושתמיד נראה את דניאל מחייך, זה הכי חשוב לנו".

עוד בוואלה! NEWS:
אם נוספת גילתה: "'המטפלת המטלטלת' תקפה את בתי לפני שלוש שנים"
אמו של התינוק שטולטל: "העיניים שלו התגלגלו, צעקתי 'זה לא הילד שלי'"
מצבו של התינוק שלפי החשד טולטל משתפר; חוזר בהדרגה להכרה

לירון ועידן גרסון, הוריו של התינוק הפצוע עקב חשד לטלטול, בית החולים שניידר. מרץ 2016. דנה ירקצי 
אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei, מערכת וואלה!
"מאושר לראות את דניאל חיים יוצא הביתה, ילד בריא וחייכן". ההורים במרכז שניידר/מערכת וואלה!, דנה ירקצי אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר, הוסיף: "אני זוכר את היום שדניאל חיים הגיע אלינו, היינו מאוד מודאגים. היום, כמעט בלתי נתפס לראות אותו ככה. אין ספק שבעתיד הוא יחזור לעצמו". פרופ' שי אשכנזי, מנהל מחלקת ילדים א' בשניידר, הסביר: "אני מאושר לראות את דניאל חיים יוצא הביתה, ילד בריא וחייכן, ומאחל למשפחה שיגדלו אותו באושר".

דניאל אושפז עם הגעתו לבית החולים ביחידה לטיפול נמרץ, כשהוא מונשם ומורדם. בהמשך חל שיפור במצבו והוא הועבר לטיפול במחלקת ילדים א' במרכז שניידר. בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בארבעה ימים את מעצרה של המטפלת. זו הפעם השלישית שבה מוארך מעצרה, ששמה טרם הותר לפרסום, על אף בקשת המשטרה.

במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע, וגורמים במרחב השרון מסרו כי המטפלת שחזרה את מעשיה מול מצלמות הווידאו של המשטרה. בחקירה עלה כי למטפלת הרשעה קודמת, משנת 2004, בגין תקיפה של ילדה בת חמש. באותו מקרה, שימשה המטפלת משפחת אמנה לילדה, ובכמה הזדמנויות הכתה אותה והטיחה את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully