וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של התינוק שלפי החשד טולטל משתפר; חוזר בהדרגה להכרה

5.3.2016 / 20:40

בסוף השבוע חל שיפור הדרגתי במצבו של דניאל גרסון בן הארבעה חודשים שלפי החשד טולטל בידי המטפלת שלו. מבית החולים שניידר, שם הוא מאושפז, נמסר כי הוא אינו מונשם. המטפלת תובא מחר לדיון בהארכת מעצרה

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

שיפור הדרגתי חל בסוף השבוע במצבו של דניאל גרסון, התינוק בן הארבעה חודשים שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת שלו – כך נמסר היום (שבת) ממרכז שניידר לרפואת ילדים שבפתח תקווה, שם הוא מאושפז. לפי ההודעה, זה 24 שעות שהתינוק אינו מונשם, וחוזר בהדרגה להכרה. הוא ממשיך להיות מטופל ומנוטר ביחידה לטיפול נמרץ. התינוק הגיע למרכז הרפואי ביום שני כשמצבו מוגדר קשה.

המטפלת נעצרה מוקדם יותר השבוע ועל פי החשד, היא טלטלה את התינוק בצורה קשה עד שאיבד את הכרתו. בחקירתה במשטרת פתח תקווה סיפרה המטפלת החשודה, בעלת משפחתון ממרכז הארץ: "התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו". במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע, וגורמים במרחב השרון מסרו כי המטפלת שחזרה את מעשיה מול מצלמות הווידאו של המשטרה.

בחקירה עלה כי למטפלת הרשעה קודמת, משנת 2004, בגין תקיפה של ילדה בת חמש. באותו מקרה, שימשה המטפלת משפחת אמנה לילדה, ובכמה הזדמנויות הכתה אותה והטיחה את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון. .

לירון ועידן גרסון, הוריו של התינוק הפצוע עקב חשד לטלטול, בית החולים שניידר. מרץ 2016. דנה ירקצי 
אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei, מערכת וואלה!
הוריו של דניאל/מערכת וואלה!, דנה ירקצי אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei

מחר תבקש המשטרה להאריך בפעם השלישית את מעצרה של המטפלת החשודה בפציעתו של התינוק. בסוף השבוע העבירו חוקרי משטרת פתח תקווה את חומר החקירה לפרקליטות מחוז מרכז. "מדובר באישה מסוכנת לציבור ולכן אנחנו מאמינים כי הפרקליטות תבקש להגיש בימים הקרובים הצהרת תובע עם בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד המטפלת", אמר גורם במשטרה. "מאז הארכת המעצר הקודמת היא לא נחקרה והיא מוחזקת במעצר בשל המסוכנות הרבה העולה ממעשיה והחשש שהיא תפעל לשבש את החקירה".

במהלך הדיון מחר תבקש המשטרה מהשופטת להסיר את צו איסור הפרסום על שמה וזהות המשפחתון שאותו היא מנהלת. כזכור, בשבוע שעבר הוציאה שופטת השלום כרמית בן אליעזר צו איסור פרסום על שמה של המטפלת מחשש כי שמה המקצועי עשוי להיפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully