וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חל שיפור קל במצב התינוק שלפי החשד טולטל בידי מטפלת במשפחתון

דניאל גרסון בן הארבעה חודשים שמאושפז בטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה חזר לנשום בכוחות עצמו. הוריו ביקשו מהציבור להמשיך להתפלל למענו. המטפלת נעצרה וטענה: "הוא לא הפסיק לבכות"

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

חל היום (שישי) שיפור קל במצבו של התינוק בן הארבעה חודשים שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת. התינוק, דניאל גרסון, נגמל מהנשמה וחזר לנשום בכוחות עצמו. הוא מאושפז מאז יום שני בטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה כשמצבו מוגדר קשה. הצוות הרפואי מסר כי הוא ממשיך בטיפול תרופתי ובמעקב אחר מצבו. הוריו, לירון ועידן גרסון, ביקשו להמשיך ולהתפלל עבורו.

המטפלת נעצרה מוקדם יותר השבוע בחשד למעשה ואתמול הוארך מעצרה עד יום ראשון. על פי החשד, היא טלטלה את התינוק בצורה קשה, עד שאיבד את הכרתו. בחקירתה במשטרת פתח תקווה סיפרה המטפלת החשודה, בעלת משפחתון ממרכז הארץ, כי "התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו". במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע, וגורמים במרחב השרון מסרו כי המטפלת שחזרה את מעשיה מול מצלמות הווידאו של המשטרה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מטפלת שהורשעה בעבר בתקיפת תינוק חשודה בטלטול בן 4 חודשים
הורי התינוק שמטפלת חשודה בטלטולו: "התפללו למען בננו"
המטפלת החשודה הורשעה בעבר: דרכה על ראשה של בת 5 והטיחה אותו בקיר

מרכז שניידר לרפואת ילדים, פתח תקווה. מרץ 2016. ראובן קסטרו
בית החולים שניידר שבו מאושפז התינוק/ראובן קסטרו

בחקירה עלה כי למטפלת הרשעה קודמת, משנת 2004, בגין תקיפה של ילדה בת חמש. באותו מקרה, שימשה המטפלת משפחת אמנה לילדה, ובכמה הזדמנויות הכתה אותה והטיחה את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון. שמה של המטפלת עדיין אסור לפרסום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לירון ועידן גרסון, הוריו של התינוק הפצוע עקב חשד לטלטול, בית החולים שניידר. מרץ 2016. דנה ירקצי 
אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei, מערכת וואלה!
"מאוד דואגים". לירון ועידן גרסון, הוריו של דניאל/מערכת וואלה!, דנה ירקצי אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei

אתמול פנו הוריו של דניאל, לירון ועידן גרסון, לציבור וביקשו להתפלל למען החלמתו. "הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כבר כמה ימים בגלל חשש לחבלה", אמר אביו. "אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, מצד שני המחלקה עושה ככל שביכולתה לטפל בו. אני רוצה לנצל את הבמה וההזדמנות לבקש מכל אחד שרואה אותנו וחשוף למקרה, להתפלל למען שלומו של בני, דניאל חיים בן לירון, שנעבור את זה שנהיה חזקים. אני בטוח שנראה ישועות".

(עדכון ראשון: 10:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully