וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של התינוק שטולטל: "העיניים שלו התגלגלו, צעקתי 'זה לא הילד שלי'"

לירון גרסון, אמו של דניאל בן ה-4 חודשים, שלפי החשד טולטל על ידי מטפלת, שחזרה לצד מיטת אשפוזו את הרגע שבו ראתה אותו לאחר התקיפה לכאורה. "הוא היה חיוור ושמוט, והיא אומרת לי: 'הערתי אותו אז הוא מתאושש'", סיפרה בזעם. מעצר המטפלת הוארך בארבעה ימים

צילום: דוד קורן, עריכה: אביב אירגז

לירון ועידן גרסון, הוריו של דניאל בן הארבעה חודשים שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת במשפחתון שבו שהה, לא זזים ממיטתו ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר שבפתח תקווה. מצבו של דניאל השתפר מעט במהלך סוף השבוע, אך עדיין מוגדר במצב בינוני. ההורים, שמעודדים מהשיפור במצב, עדיין חוששים לעתיד. "דניאל מתקדם וזה משמח מאוד שהוא נושם בעצמו, אך הדרך עוד ארוכה. אני רוצה לקבל את דניאל של לפני שבוע", אומרת לירון.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרה של המטפלת. זו הפעם השלישית שבה מוארך מעצרה, ששמה טרם הותר לפרסום, על אף בקשת המשטרה.

בסוף השבוע העריכו חוקרי משטרת פתח תקווה כי בימים הקרובים תבקש הפרקליטות להגיש נגד המטפלת הצהרת תובע. גורם במשטרה הוסיף: "מאז הארכת המעצר הקודמת, החשודה לא נחקרה והיא מוחזקת במעצר בשל המסוכנות הרבה העולה ממעשיה והחשש שהיא תפעל לשבש את החקירה".

לקריאה נוספת:
חל שיפור קל במצב התינוק שלפי החשד טולטל בידי מטפלת במשפחתון
הורי התינוק שמטפלת חשודה בטלטולו: "התפללו למען בננו"
המטפלת החשודה הורשעה בעבר: דרכה על ראשה של בת 5 והטיחה אותו בקיר

"התפללו למען בננו": תינוק בן 4 חודשים טולטל ונפגע באורח קשה. יותם רונן
"רוצה את דניאל של לפני שבוע". הוריו של דניאל, לירון ועידן גרסון, בשניידר בשבוע שעבר/יותם רונן

בשבוע שעבר הגיעה לירון לאסוף את בנה מהמשפחתון, שבו שוהה כחודש. "סמסתי למטפלת שאני למטה. היא יורדת איתו ואני רואה שעיניו מתגלגלות, הוא חיוור ושמוט, והיא אומרת לי: 'הערתי אותו אז הוא מתאושש'", תיארה לירון, שהבינה שמשהו לא בסדר. "התחלתי לצרוח ושאלתי אותה אם הוא נפל או קרה משהו, והיא אומרת לי שהכול בסדר ואני צועקת 'זה לא הילד שלי'".

אדם מכוחות הצלה שהיה באזור ניגש ובדק את דניאל ואמר ללירון שכדאי להעבירו מידית לבית החולים, שם עבר בדיקת MRI, שקבעה כי מדובר בטלטול. זאת, על אף שלא נמצאו חבלות. בין היתר אובחנו דימומים במוח. לאחר מכן ההורים עודכנו שהמטפלת נעצרה.

"דניאל הוא הילד הרביעי שלנו. יש לנו ניסיון עם מעונות ומטפלות והפקדתי את בני במקום עם המלצות וקיוויתי שיהיה בסדר, כי אין כל אפשרות אחרת להיות רגועים במאה אחוז. אין מצב שיש אמון מלא כמו ילד שנמצא בבית עם סבתא, תמיד יש חשש. החושים עובדים כל הזמן והמטפלת נתנה לי ביטחון והרגשה טובה שהכול בסדר", תיארה לירון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
"כששמעתי שיש לה הרשעות קודמות אז ממש התפרקתי. מזל שדניאל היה שם רק חודש"

האם הוסיפה כי לא ידעה על עברה של המטפלת. "כששמעתי שיש לה הרשעות קודמות אז ממש התפרקתי. זה שיש לה עבר ואני כהורה לא ידעתי את זה היה לי קשה מאוד. כהורה אין לי שום דרך לדעת את זה וזה מצב לא תקין. דניאל שהה שם חודש ואצלי כל מה שעובר בראש זה 'יום-יום, שעה-שעה', שאני לא יודעת מה חווה שם. מזל שזה היה רק חודש. דניאל באמת ילד שלא בוכה, אלא אם הוא רוצה לאכול או לישון. אני לא רוצה לחשוב מה הלך שם שהוביל אותה לנהוג כך כלפיו", מספרת לירון.

היא קראה למקבלי ההחלטות: "חייבים לפעול ליותר מעונות מפוקחים. ילדיי הגדולים היו במעונות מפוקחים, אך דניאל נולד באוקטובר ולא היה מקום, לכן בחרנו משפחתון. על המדינה לפעול לעוד מסגרות מפוקחות ולרגולציה, כך שלא כל אדם יוכל לטפל בילדים ללא בדיקה מי הוא או מה הוא. אנחנו רוצים למנוע מהורים אחרים לחוות מקרים כאלו".

(עדכון ראשון: 12:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully