וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נוספת גילתה: "'המטפלת המטלטלת' תקפה את בתי לפני שלוש שנים"

7.3.2016 / 11:47

האם פרסמה אז פוסט בפורום חרדי שבו טענה כי בתה הותקפה על ידי מטפלת מפתח תקווה. "חבורות עיטרו את פני בתי", כתבה. השבוע התברר לה כי מדובר במטפלת החשודה בטלטול דניאל גרסון. "מצטערת שלא פניתי למשטרה, חשבתי שלא יתייחסו לזה", אמרה לוואלה! NEWS

צילום: דוד קורן, עריכה: אביב אירגז

אם פרסמה לפני שלוש שנים פוסט בפורום חרדי באינטרנט על מטפלת בפתח תקווה שלכאורה תקפה את בתה, שהייתה אז בת שלושה חודשים וחצי. כעת התברר לה כי מדובר באותה המטפלת שחשודה בטלטול התינוק דניאל גרסון בן הארבעה חודשים. "חבורות סגלגלות עיטרו את פניה של בתי", כתבה אז האם בפורום, "אחת על העין ואחת על האף. כששאלתי אותה מה קרה לה, היא ענתה שהיא ישנה על המוצץ עם היד על העין וכנראה שמזה נהיו לה שטפי דם".

האם, שסירבה לפרסם את שמה, הוסיפה כי "בערב, בעלי התקשר אליה והסביר לה שאם לא תאמר מה קרה, הוא יתקשר למשטרה, אז היא החליפה גרסה ואמרה שהיא לא יודעת מה קרה ואולי נפל עליה איזה צעצוע".

השבוע היא הבינה שמדובר באותה המטפלת שנעצרה ואתמול הוארך מעצרה בארבעה ימים. צו איסור פרסום הוטל על שם החשודה. גרסון, התינוק שלפי החשד טולטל על ידה, מאושפז בבית החולים שניידר בפתח תקווה במצב בינוני, אחרי שחל שיפור במצבו. היום הועבר התינוק מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקה כירורגית. משנחשפה הפרשה, כתבה האם באותו הפורום: "התגלה לי שהמטפלת הזו היא 'המטפלת המטלטלת' שנמצאת כיום במעצר, והתינוק שטיפלה בו נמצא במצב קשה בבית חולים".

לקריאה נוספת:
אמו של התינוק שטולטל: "העיניים שלו התגלגלו, צעקתי 'זה לא הילד שלי'"
מצבו של התינוק שלפי החשד טולטל משתפר; חוזר בהדרגה להכרה
נתונים מדאיגים: עשרות תינוקות מאושפזים מדי שנה בשל טלטול

לירון ועידן גרסון, הוריו של התינוק הפצוע עקב חשד לטלטול, בית החולים שניידר. מרץ 2016. דנה ירקצי 
אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei, מערכת וואלה!
"אם הייתי הולכת, הייתי אולי מצליחה למנוע את הפגיעה בתינוק", אמרה האם החרדית. הוריו של דניאל/מערכת וואלה!, דנה ירקצי אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei

בשיחה עם וואלה! NEWS אמרה האם שפרסמה את הפוסט כי היא מצטערת שלא פנתה אז למשטרה. "חשבתי שאין לי מספיק ראיות כדי להאשים אותה או שלא יתייחסו לזה. הייתי צעירה ולא חשבתי שהיא עשתה משהו או עשתה מרוע. אם הייתי הולכת, הייתי אולי מצליחה למנוע את הפגיעה בתינוק שמאושפז עכשיו במצב קשה. תתפללו לרפואתו". האישה, המשתייכת לקהילה החרדית במרכז הארץ, נמנעה מפרסום זהותה משום שלטענתה: "זה דורש הרבה כוחות ואני מנסה לשכוח מכל מה שקרה".

במהלך החקירה נודע כי למטפלת הרשעה קודמת, משנת 2004, בגין תקיפה של ילדה בת חמש. באותו מקרה, שימשה המטפלת משפחת אומנה לילדה, ובכמה הזדמנויות הכתה אותה והטיחה את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט מלפני שלוש שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הגיעה אמו של גרסון, לירון, לאסוף את בנה מהמשפחתון, שבו שוהה כחודש. "סימסתי למטפלת שאני למטה. היא יורדת איתו ואני רואה שעיניו מתגלגלות, הוא חיוור ושמוט, והיא אומרת לי: 'הערתי אותו אז הוא מתאושש'", תיארה לירון, שהבינה שמשהו לא בסדר. "התחלתי לצרוח ושאלתי אותה אם הוא נפל או קרה משהו, והיא אומרת לי שהכול בסדר ואני צועקת 'זה לא הילד שלי'".

אדם מכוחות הצלה שהיה באזור ניגש ובדק את דניאל ואמר ללירון שכדאי להעבירו מידית לבית החולים, שם עבר בדיקת MRI, שקבעה כי מדובר בטלטול. זאת, על אף שלא נמצאו חבלות. בין היתר אובחנו דימומים במוח. לאחר מכן ההורים עודכנו שהמטפלת נעצרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שכתבה השבוע האם, אחרי שגילתה כי מדובר באותה המטפלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully