וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נגד עבריין בכיר, אלימות ואיומים: כך הפך עד מדינה לחשוד ברצח אשתו

8.3.2016 / 8:10

מי שהיה יד ימינו של ראש ארגון פשע בבאר שבע חצה את הקווים וסיפק לחוקרים את ה"בינגו" שלו הם חיכו, אך הוא הלך והסתבך בעבירות אלימות, הכה את אשתו ונאסר. עתה הוא נחשב לאחד האסירים המאוימים והמאיימים בכלא. "הכתובת הייתה על הקיר"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

"המשיב הוא טעון הגנה רמה א'", נכתב על הבקשה של המדינה לכלוא את עד המדינה המזמר, שאשתו נרצחה אמש (שני) לעיני ילדיה בבאר שבע, בהפרדה מאסירים אחרים. הבעל, שהיה בעבר יד ימינו של ראש ארגון פשיעה מקומי, חזר לפני כמה שנים לביתו בשדרות ירושלים בעיר לאחר ששהה בחו"ל בשנים האחרונות.

הסיפור שסיפר הבעל לשוטרים היה ה"בינגו" שחוקרי ימ"ר נגב חיכו לו. אלו קיוו כי המהפך שעבר והפרטים שהעביר להם יספיקו כדי להכניס את ראש ארגון הפשע הדרומי לכלא. אולם הם התבדו: לאחר ניהול משפט ארוך, הוא הורשע בעבירת חבלה בלבד וזוכה מהחמורה ביותר – ניהול ארגון פשע. הוא אמנם נכלא בגין אישומים אלו, אך כבר הספיק לרצות את עונשו ולהשתחרר לחופשי.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בשל הקשיים במגעים על הסיוע הביטחוני: נתניהו לא ייצא לארה"ב
תא"ל בוכריס עבר בדיקת פוליגרף נוספת והמשיך להכחיש את החשדות לאונס
"הילדים שאלו איפה אימא": חגיגות בבית האישה שזוכתה משידול לרצח בעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היו צריכים להגן על אשתו". זירת הרצח, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, עד המדינה, שזכה להגנה, הלך והסתבך: הוא הורשע בקשירת קשר לפשע, בעבירות רכוש ובאלימות. ההסתבכות שהביאה לכליאתו התרחשה ביוני 2015, אז התפרע בביתו, שבר רהיטים והכה את אשתו, שאף נזקקה לטיפול רפואי.

לאחר שנעצר, ניסה להניא את אשתו מלהגיש תלונה – פעולה שבגינה יוחסה לו עבירה של הדחה בחקירה. לפני כחודשיים הציגו עורכי דינו הסדר לבית המשפט, שבמסגרתו ירצה עד המדינה עשרה חודשי מאסר בלבד בגין האלימות נגד אשתו, שנעשתה לעיני ילדיהם.

בימים אלו שוהה עד המדינה בכלא. אנשי שירות בתי הסוהר (שב"ס) מודעים לעובדה כי הוא אחד האסירים המאיימים והמאוימים ביותר באגף, בעיקר לאור עדותו נגד ראש ארגון הפשיעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקשת הארכת הפרדתו של עד המדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסמך שהגיע לידי וואלה! NEWS, דורשים בשב"ס להמשיך להחזיק את עד המדינה בתנאי הפרדה. "המשיב אינו מסכים לשהות בהפרדת יחיד. המשיב מוגדר אסיר אלימות במשפחה ובעל שיוך כנופייתי. המבקש פנה לפרקליטות בבקשה לפנות לבית המשפט ולבקש את המשך החזקתו של המשיב בהפרדה", נכתב. הניסיון למדר את עד המדינה מהעולם החיצון ככל הניתן נולד בעקבות שיחותיו עם אשתו, שבמהלכן איים עליה כי יפגע בה ובילדיהם.

לאור האיומים ועברו האלים, הכיוון המרכזי של המשטרה הוא כי עד המדינה או אנשים מטעמו הם שאחראים לרצח אשתו. עם זאת, במשטרה עדיין לא פוסלים את האפשרות כי מדובר בחיסול חשבונות כאלו ואחרים בעולם התחתון. "זו הפרת סטטוס קוו בעולם הזה. לפגוע בנשים בצורה כזו מכוונת זה כבר חציית קו אדום, בייחוד כשזה נעשה מול ילדים", אומרים גורמים המעורים בעולם הפשע.

לטענת אותם גורמים, מדובר באיש אלים שקיבל עונש קל. "איך המדינה עושה עסקה עם אדם כזה. לא נעים לומר זאת, אבל הכתובת לאלימות הקשה שלו הייתה על הקיר. היו צריכים להגן על אשתו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully