וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של הנרצחת מבאר שבע איים עליה: "אדאג שהילדים יהיו יתומים"

פרסום ראשון: מכתב אישום שהוגש נגד בן זוגה של האישה באוקטובר האחרון והגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי היא הייתה קורבן לאלימות קשה מצד בעלה. "אני ארצח אותך, אחותך ובעלה, אני אשחט אותך, זונה שרמוטה", איים עליה בשיחות בשעות לא שגרתיות מהכלא

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

האישה שנורתה למוות אתמול (שני) לעיני שלושת ילדיה בבאר שבע סבלה מאלימות קשה מצד בעלה – כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו באוקטובר האחרון ומתפרסם כאן לראשונה. "נוציא את הילדים מהבית, הם יהפכו ליתומים, אני ארצח אותך, אני אשחט אותך", איים עליה בעלה, שנמצא בימים אלו במעצר עד תום ההליכים במסגרת משפט בגין עבירות אלימות במשפחה. הכיוון המרכזי שנבדק בתיק הרצח הוא סכסוך בין בני הזוג.

על אף שנעצר בגין אלימות חוזרת ונשנית כלפי אשתו, המשיך הבעל מהכלא לרדוף אחריה ולאיים כי ירצח אותה. באחת השיחות ביניהן ביקשה האישה שלא יתקשר אליה יותר ואף חסמה את מספרו. בקשתה עוררה את זעמו והוא המשיך במעשיו. בין היתר קרא לה "זונה שרמוטה" ואמר לה כי יפגע בבנם של עבריינים כדי שאלו יפגעו בה.

לקריאה ראשונה:
"עלייה של 400% במספר הילדים שאושפזו עקב תאונות עם אופניים חשמליים"
המשטרה חוקרת את האירוע שבו אמן תחב לישבנו את דגל ישראל
מסתמן: כתבי אישום נגד 10 ממשתתפי "חתונת השנאה" - ובהם החתן

זירת הירי בבאר שבע היום. שי מכלוף
זירת הרצח בבאר שבע, הערב/שי מכלוף

בשלב מסוים, חסמה האישה את הטלפון הנייד שלה, אולם זה לא ויתר: הוא התקשר לבנו וביקש לדבר עם זוגתו. "אני ארצח אותך, את אחותך, את בעלה", איים עליה. "יש לך עוד חמישה חודשים, עוד חמישה חודשים אני משתחרר, והילדים יישארו יתומים, אין לי מה להפסיד. לא נשאר לי כלום בחיים".

בן הזוג, ששימש בעבר עד מדינה נגד ראש ארגון פשיעה גדול, התקשר גם בשעות לא שגרתיות לאישה ואיים עליה פעם אחר פעם כי ירצח אותה. עם זאת, בשלב זה בודקים במשטרה גם כיווני חקירה נוספים, ובכלל זה מעורבות של ארגוני פשיעה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב האישום שהוגש נגד בעלה של הנרצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב האישום שהוגש נגד בעלה של הנרצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלה של הנרצחת העיד בעבר נגד ראש ארגון פשע ונמצא כיום מאחורי סורג ובריח בגין אלימות במשפחה. בעקבות עדותו נידון העבריין הבכיר לשנים ארוכות בכלא. בני הזוג הועברו לחו"ל וחזרו ארצה בשנים האחרונות.

גורמים המעורים בחקירה מסרו כי הזוג היה מאובטח על ידי התכנית להגנת עדים ועברו כמה מדינות בשנים האחרונות. אחרי כמה שנים הם נפלטו מהתכנית מסיבה לא ברורה.

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully