וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו וליצמן ביקרו פצועה מהתאונה בכביש 1; "מתפללים שתחלים"

שר הבריאות ונתניהו הגיעו למרכז הרפואי אסף הרופא בבאר יעקב בו מאושפזת שרה שפרלינג, שנפצעה קשה בתאונה. שפרלינג אמורה הייתה להתחתן לפני התאונה, ונתניהו הביעה תקווה כי תוכל "לשמוח בחתונתה". השר ליצמן: "התרשמנו עמוקות ממסירות הצוות הרפואי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"דיברתי עם ההורים וחיבקתי את האם". נתניהו ואמה של שרה שפרלינג/מערכת וואלה, צילום מסך

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ורעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ביקרו היום (חמישי) את שרה שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים שאירעה ביום ראשון בכביש 1, במרכז הרפואי אסף הרופא בבאר יעקב שבו היא מאושפזת. נתניהו חיבקה וחיזקה את הוריה של שפרלינג ושוחחה עם הצוות הרפואי הבכיר, ממנו קיבלה עדכון על מצבה הרפואי של ועל ההליכים הרפואיים המורכבים שעברה מאז הגעתה לבית החולים. כמו כן ביקרו השר ליצמן ונתניהו, יחד עם מנהל המרכז הרפואי ד"ר בני דוידזון, את השחקן יוסי גרבר המאושפז אף הוא במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, בשל אירוע מוחי קשה שעבר השבוע.

אתמול דווח כי חל שיפור במצבה של שפרלינג והוא הוגדר בינוני ויציב. כשאירעה התאונה הייתה שפרלינג בת ה-20 בדרכה לבני ברק לשם סידורים לקראת חתונתה שאמורה להתקיים בעוד כשלושה שבועות.

נתניהו סיפרה: "הגענו לבקר היום את שרה, ילדה בת 20 שעמדה לפני חתונתה ועברה תאונה קשה. דיברתי עם ההורים, חיבקתי את האם ובעזרת השם אני מקווה שנוכל לשמוח איתה בחתונת בתה. כולנו צריכים לשמור על החיים ולעשות הכול כדי לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אחרי הביקורת: אגד פרסמה מודעת אבל נוספת - עם שמות הרוגי התאונה
נהג האוטובוס מהתאונה הקטלנית בכביש 1 שוחרר למעצר בית
התאונה הקטלנית בכביש 1: בכירי אגד יזומנו לחקירה באזהרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"שילוב של השגחה משמים ושל צוות רופאים מצוין"/מערכת וואלה, צילום מסך

היא אף שיבחה את צוות המרכז הרפואי ואמרה כי "היה כאן שילוב של השגחה משמים ושל צוות רופאים מצוין שפעל במסירות וידע לעשות את הפעולות הנכונות והמקצועיות ביותר, עם המון לב ונשמה. אני רוצה להודות לצוות הרפואי של בית החולים, לצוותי ההצלה שפעלו בשטח, לרופאים ולאחיות. אני מתפללת יחד עם כל עם ישראל לרפואתה השלמה של שרה ושל כל פצועי התאונה הקשה הזו". נתניהו הוסיפה כי "יחד עם שר הבריאות ביקרנו גם את יוסי גרבר, מבכירי השחקנים בישראל, ואני מתפללת לרפואה שלמה עבורו.

ליצמן הצטרף לשבחים כלפי הצוות הרפואי: "ביקרנו את הכלה שנפצעה והתרשמנו עמוקות ממסירות הצוות הרפואי באסף הרופא שעושה הכול למען הצלת חייה". לדבריו, "העובדה שפינו את הנערה ממקום התאונה הקשה דווקא לכאן היא ממש נס משמים, אחרי שהובן שזה המקום הטוב ביותר בארץ שיודע לטפל במקרים כה מסובכים. חיזקנו את בני משפחת שפרלינג וכולנו מאחלים לה רפואה שלמה והחלמה מהירה." ד"ר דוידזון הודה לנתניהו ולשר הבריאות על ביקורם, וציין כי רופאי המרכז הרפואי עושים לילות כימים כדי להציל את שפרלינג .

בצאתה מבית החולים ניגשה אל הגברת נתניהו אמו של חייל צה"ל שנפצע בתאונת דרכים וביקשה ממנה לבקרו. הגברת נתניהו התקבלה בחום ובאהבה על ידי בני המשפחה, חיבקה את החייל ואיחלה לו רפואה שלמה ומהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully