וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חגור את חגורת הנפץ": השיר החדש של חמאס קורא לפיגועים

בסרטון שפרסם הארגון הפלסטיני נראים פעילי חמאס מתכננים פיגוע התאבדות באוטובוס ישראלי. "נתניהו לא יוכל למנות את הגופות", על פי מילות השיר של להקה לבנונית, שקוראות לשהידים "לשלוח את המתנחלים לגיהנום"

צילום: רשת "אל-אקצא" של חמאס; עריכה: מתן חדד

ארגון חמאס פרסם היום (ראשון) סרטון חדש, הקורא לפלסטינים לצאת לפיגועי התאבדות נגד ישראלים. במהלך הסרטון, נראים פעילי הארגון יושבים סביב שולחן ומתכננים כביכול את הפיגוע הבא. בהמשך, הם מנחים את המחבל כיצד עליו לפעול – עד לפיצוץ האוטובוס. בסיומו של הסרטון, מוצגים קטעים מאחורי הקלעים של ההפקה.

"חגור את חגורת הנפץ סביבך", קוראות מילות השיר שמתנגן ברקע. השיר, "גג האוטובוס המתעופף", הוא של הלהקה הלבנונית "אל-וועד", שמבצעת מוזיקה איסלאמית. "מטען הנפץ שלך בגוף האויב. לא הותרת אוטובוס נוסע בשכונה, אלא אם העפת אותו לשמים". בהמשך, השיר מתייחס ל"חלקי גופות", וטוען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "לא יוכל למנות את הגופות" הרבות.

עוד בוואלה! NEWS:
שטייניץ: ישראל לא יודעת על כל מנהרה שחמאס חופר
ככה לא בונים שלום: כשאבו מאזן חיבק משפחות של שהידים
כשצה"ל מרחיב חיפושים - חמאס חופר עמוק יותר: קרב המוחות שלא נגמר

פעילי חמאס, רצועת עזה. פברואר 2016. רויטרס
"מלא את המטען יותר ויותר". פעילי חמאס ברצועת עזה, השבוע/רויטרס

"שהיד, מלא את רצון אל-אקצא, ומלא את המטען יותר ויותר", קוראות מילות השיר, במשחק מילים של שמו של המסגד בהר הבית. "אל תרחם על מתנחליהם, לגיהנום שלח אותם", ממשיך השיר. "שהיד, אל-אקצא קורא, לך אל מות הקדושים. נגן על עפר אל-אקצא הטהור. חובה עלינו, להגן על עמנו. בחגורתך נגן על בני החורין. שהיד, האל הרחום בחר בך. הו, מה יפה המטען".

בהודעות שפורסמו בעמוד הרשמי של להקת "אל-וועד", חבריה הביעו התלהבות מכך ששירם הגיע לכלי התקשורת בישראל. "היצירה המוזיקלית מעלה את סף החרדה אצל הישראלים", נכתב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאות אלפים חוגגים בעצרת לציון 25 שנה להיווסדות חמאס בעזה, 8 בדצמבר 2012. רויטרס
"שהיד, אל-אקצא קורא". מנהיגי חמאס חאלד משעל ואיסמעיל הניה בעזרת בעזה/רויטרס

לפני כחודשיים נחשפה תשתית חמאס שתכננה פיגועי התאבדות ומתקפות טרור בישראל. התשתית פעלה בגזרת אבו דיס, בתחומי הגדה המערבית ובסמוך לירושלים, בהכוונת פעילי הזרוע הצבאית של חמאס מרצועת עזה. 25 פעילים נעצרו על ידי צה"ל, שב"כ והמשטרה, רובם סטודנטים מאוניברסיטת אבו דיס, ומחקירתם בשירות הביטחון הכללי עלה כי בראש התשתית עמד אחמד גמאל מוסא עזאם, בן 24, תושב קלקיליה, שגויס בידי פעילי חמאס מהרצועה לפני כמה חודשים על מנת להקים תשתית צבאית שתוציא לפועל פיגועי תופת.

גורם בכיר ברשות הפלסטינית אמר בשיחה לוואלה! NEWS כשבוע לפני כן כי חמאס החל לשנות את דפוס פעילותו בגדה המערבית, ומנסה להוציא לפועל פיגועים קשים נגד מטרות ישראליות, בהם פיגועי התאבדות נוסח אלה שאירעו במדינה במהלך האינתיפאדה השנייה. לטענת הגורם, מידע שעלה בחקירות פעילי חמאס שנעצרו לאחרונה בידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, הוביל למסקנה כי בכירים בארגון היושבים ברצועת עזה ובחו"ל הורו לפעילי השטח של הדרג הצבאי להסלים את צעדיו ולא להסתפק בעידוד של הפגנות ובפיגועי דקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully