וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע בני שלמה נעצר בנתב"ג בחשד לסחיטה באיומים

"הקומפיוטר", שנחשב ליריבו המר של שלום דומרני, נעצר בעת שניסה לצאת מהארץ. מעצרו הוארך עד יום רביעי. יחד עמו נעצרו גורמים נוספים בארגונו. מפקד מחוז דרום: "צעד נוסף חשוב במאבק בפשיעה החמורה"

צילום מסך

בני שלמה, ראש ארגון פשע מהדרום המכונה "הקומפיוטר", נעצר היום (שישי) לפנות בוקר בנמל התעופה בן גוריון בעת שניסה לצאת מהארץ, בחשד לסחיטה באיומים של בעלי עסקים באשדוד. יחד עמו נעצרו גם כמה מאנשיו. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד יום רביעי. מעצר זה מצטרף לשורת מעצרים שבוצעו בשבועות האחרונים על ידי המשטרה נגד חברי הארגון, בגין עבירות של סחיטה באיומים, סחר בסמים, אלימות ועוד.

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, התייחס למעצרים וציין כי "הפעילות שלנו נגד ארגוני הפשיעה על רבדיו השונים מתבצעת על פי תוכנית סדורה, שיטתית ומתוכננת הכוללת הגדרת יעדים ותקיפתם תוך איסוף מודיעין איכותי ממוקד, ופעילות מבצעית יצירתית, חכמה ומתוחכמת". לדבריו, "הפעילות הניבה בחודשים האחרונים 17 סיכולים של פיגועים פליליים, עשרות מעצרים וכתבי אישום חמורים ביותר נגד עבריינים מסוכנים שהטילו אימתם על התושבים וסיכנו חייהם של אזרחים רבים".

עוד אמר ניצב הלוי כי "העבריינים שנעצרו היום משתייכים לארגוני פשיעה מוכרים מאד בדרום, ועל פי החשד מעורבים בסכסוכים אלימים וקשיים. זהו צעד נוסף חשוב ומשמעותי במאבק בפשיעה החמורה ועמידה ביעדים והסטנדרטיים ברף הגבוה ביותר שהצבנו במלחמה הבלתי נפסקת ומתפשרת בארגוני הפשיעה השונים".

לקריאה נוספת:
אחיו של העבריין בני שלמה המסוכסך עם דומרני נורה למוות
150 שיחות איומים לנסחט: כך פעל "הקומפיוטר" של עולם הפשע
הרצח שהצית מלחמה בין שלום דומרני ל"קומפיוטר"

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
מעצרו הוארך בחמישה ימים. שלמה בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

שלמה נחשב ליריבו המר של העבריין שלום דומרני. בספטמבר האחרון נעצר חשוד ברצח אחיו של "הקומפיוטר", שלום שלמה. כמה ימים לפני החיסול שהרעיד את עולם הפשע הדרומי, פרץ ויכוח בין שלום לאחיו. הסיבה: שלום שלמה, דווקא הוא, אחיו של הבוס הגדול, הסתכסך סכסוך מר עם "ארבעת העורקים" – ארבעה אנשים שעברו לארגונו של שלמה מארגונו של דומרני.

כשבני שלמה בחר להתנתק, הוא לא לקח שבויים: המידע המודיעיני הצביע כי במקום מושבו במושב חלץ, אחד המושבים האמידים בישראל, התיישבו ארבע דמויות שמעניינות מאוד את המשטרה: רזיאל רווח, אחיו הבכור יניב רווח, אחיהם הקטן לידור רווח, שרק באחרונה השתחרר ממאסר ממושך בגין תקיפה קשה באזור תעשייה באשקלון בשנת 2013, ואחד הצעירים בארגון שבו האמין דומרני בכל לבו: יוני אמר שמו. "ארבעת העורקים" היו בבחינת "ייהרג ובל יעבור" מבחינתו של דומרני, כך לפחות מאמינים במשטרה. מרגע ששלמה, שבעצמו היה אחד מבני חצרו של דומרני, "פיתה" גם את דור העתיד של רחובות אשקלון, נפתחה מלחמת עולם אמיתית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
בני שלמה בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

במאי 2015 עצרה המשטרה בכירים רבים בארגוני פשיעה במסגרת פרשה 512. עד כה הוגשו 18 כתבי אישום. 17 מהנאשמים בה הם דמויות מפתח בעולם הפשע, כמו יצחק אברג'יל, מוטי חסין ואבי רוחן.

באוקטובר האחרון נעצרו שני ראשי ארגוני פשיעה, בהם שלום דומרני, בכמה מוקדים ברחבי הארץ, במה שכונה "פרשה 512 של הדרום". מלבד השניים נעצרו כל אנשי שתי משפחות הפשע שלהן הם משתייכים, 29 איש בסך הכול, בחשד לעבירות רצח, ניסיון רצח ואספקת אמצעי לחימה.

במעצרים, שהתבצעו בעכו, במגדל העמק ובדרום, השתתפו כ-150 שוטרים מיחידות משטרת המחוז הדרומי ובלשי ימ"ר לכיש. המעצרים הגיעו בתום חקירה סמויה שהתנהלה זה כמה חודשים בפיקודו של מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי.

(עדכון ראשון: 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully