וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 שיחות איומים לנסחט: כך פעל "הקומפיוטר" של עולם הפשע

8.4.2015 / 13:37

מאז שחרורו של בני שלמה מכלא ניצן, חוקרי המשטרה פועלים במטרה למנוע את מסכת החיסולים בינו לבין יריבו, שלום דומרני. פרטי החקירה שהכניסה אותו לכלא חושפים את שיטות הפעולה הבלתי נלאות שלו. "לבני יש מילה": הכתבה המלאה במגזין סוף השבוע של וואלה

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
"הקומפיוטר". בני שלמה/ניב אהרונסון

בחודש ינואר האחרון יצא מבית הכלא רמון ראש ארגון הפשע שלום דומרני. שבועיים לאחר מכן, שוחרר מבית הכלא ניצן אויבו המושבע, בני שלמה, המכונה "הקומפיוטר". כבר אז, למשטרה היה ברור: זו תחילתה של מסכת חיסולים עקובה מדם. ניסיון החיסול שהצליחו לחשוף בחודש שעבר בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש במחוז הדרומי של המשטרה נועדה לחסל את שלמה, והבהירה סופית למשטרה כי מדובר באחד האנשים המאוימים ביותר במדינת ישראל.

שלמה, בן 35, ריצה עונש מאסר של שנה, לאחר שהורשע בסחיטת איציק סימוני, בעל עסק לסחר בכלי רכב שנקלע לחובות, בשנת 2011. חומרי החקירה, המתפרסמים לראשונה בוואלה חדשות, מספקים הצצה נדירה לאופן פעילותו של שלמה.

עוד בוואלה חדשות:
הארגון של דומרני ניסה לחסל עבריין מוכר - עם מכונית תופת
יריבו של דומרני שוחרר מהכלא – חשש במשטרה מחידוש מעגל הדמים
הרואין ומזומנים: פשיטה על ארגון יריב של דומרני

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
דומרני בבית המשפט/דייב בוימוביץ'

על פי דוחות מודיעיניים, שלמה נהג להיות ערב לעסקאות בסכומים גדולים של סימוני לבעלי סוכנויות רכב. "בני שלמה הוא אחראי עליי במגרשים", הודה סימוני בחקירתו. אמיל לחזיאל, בעל סוכנות שסחר עם סימוני, העיד: "לא קיבלתי את הכסף מאיציק, ובגלל זה לא הסכמתי למכור את הרכב. כשאיציק הציע שבני יהיה ערב של איציק, הייתי רגוע. הבנתי שאם איציק לא ישלם לי אז בני ישלם לי. לכן הסכמתי. ידעתי שלבני יש מילה".

כשסימוני לא היה יכול לשלם את חובו, החל שלמה להפעיל מכבש לחצים. הוא חייג למספר הטלפון של איציק סימוני יותר מ-150 פעמים, וכשזה לא ענה, החל להתקשר לרעייתו, לימור. היא סיפרה: "איציק שלח לי הודעה, הוא לא ישן בבית. זה חריג". סימוני נעלם, אולם שלמה כתב לו הודעה: "תתקשר אליי, הכול בסדר, אני צריך אותך". ללא תגובה, הוא שלח שוב את ההודעה לאחר שמונה דקות.

לבסוף ענה סימוני, והשניים נפגשו בתל אביב. בדוחות המשטרה תואר כי "השניים שוחחו, ובשלב מסוים נראה שלמה אוחז בגרונו של סימוני, מצמיד אותו לקיר ומונע ממנו אפשרות של תזוזה. המתלונן ניסה מספר פעמים להתחמק משלמה, אך הוא מנע ממנו זאת, תוך שהצמיד אותו לקיר". בשלב זה שלמה צעק: "זה לא מספיק, בסוף זה ייגמר ברע". בתגובה, סימוני התחנן על חייו, ואמר: "זה כל הכסף שיש לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ביתו של בני שלמה במושב חפץ, אפריל 2015. ראובן קסטרו
ביתו של שלמה/ראובן קסטרו

יממה לאחר מכן, זומן סימוני לתשאול ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (היאל"כ), שם הכחיש את הכול. במהלך חקירתו של שלמה, ניסו החוקרים לגייס את סימוני כעד מדינה, אך לשווא.

מדי חודש מעדכנים רכזי המודיעין את "הקומפיוטר" במטרה להזהיר אותו. שלמה יודע היטב כי כל יציאה שלו מהבית היא לא פחות מסכנת חיים, ונוקט בכל אמצעי הזהירות הנחוצים על מנת לשמור על חייו.

כיאה לדור החדש של עבריינים מתוחכמים, בביתו הותקנו אמצעי אבטחה מתקדמים, כולל מצלמות אבטחה שמתעדות כל אזור בביתו 24 שעות ביממה, רכב אבטחה וציוד מחשוב משוכלל. בשנתיים האחרונות, שלמה ניצל מכמה ניסיונות חיסול, לאחר שהעז להפנות גב לפטרונו לשעבר, דומרני. "הוא האיש עם תשע נשמות, כמו חתולה", אמר גורם בכיר במשטרה. "הוא בין האנשים המאוימים ביותר במדינה".

הסיפור המלא יובא במגזין סוף השבוע של וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully