וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבו של דומרני שוחרר מהכלא – חשש במשטרה מחידוש מעגל הדמים

10.2.2015 / 12:19

בני שלמה, המכונה "הקומפיוטר", שוחרר מהכלא בסמוך לשחרורו של פטרונו לשעבר שלום דומרני. לפני שנתיים נטש שלמה את דומרני והקים ארגון משלו, וכעת גובר החשש שהחיסולים ישובו לדרום

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
השתחרר מהכלא אחרי עשרה חודשים. "הקומפיוטר"/ניב אהרונסון

ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, הידוע גם בכינויו "הקומפיוטר", שוחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה עונש של עשרה חודשי מאסר בגין סחיטה ואיומים – כך נודע לוואלה חדשות. עם שחרורו, נאלצה המשטרה דרום הארץ להיות דרוכה במיוחד – היות שמדובר באויבו של העבריין שלום דומרני, שמנהל מולו מאבק ממושך מאז נטש אותו לפני שנתיים והקים ארגון משלו. דומרני עצמו השתחרר גם הוא לפני כחודש, וכעת, כששניהם מחוץ לכותלי בית הסוהר, חוששים במשטרה כי מעגל הדמים שפקד את הדרום בעבר, יחודש.

מבתי הסוהר תיפתח הרעה - מועדי שחרורם של העבריינים מהכלא


עוד ידיעות בוואלה חדשות:
אירופה נערכת לסנקציות על ההתנחלויות ביום שאחרי הבחירות
שני מבריחים ישראלים נורו למוות בגבול מצרים
נתניהו? "אכפת לו רק מהכיסא, אבל הוא ראש הממשלה הבא"

חוזר לכלא: 15 חודשי מאסר לעבריין שלום דומרני. צילום מסך
שלמה הקים את הארגון בעזרת פורשי דומרני ומאוכזביו. דומרני/צילום מסך

לפי דוחות מודיעין של המשטרה, הצליח שלמה להשתלט על חלקים נרחבים מאזורים שהיו ב"שליטת" דומרני בדרום. מאז שהפסיק לשמש כ"חייל" של דומרני לפני שנתיים, הקים סביבו צבא שלם של "חיילים" – רובם פורשי דומרני ומאוכזביו. גורמים במשטרה מאמינים כי שלמה הצליח לשכנע את אנשיו לסייע לו להשתלט על עסקיו של דומרני באזור אשקלון והדרום באמצעות תגמולים כספיים בעיקר, וכך ביצע את המלאכה במהירות וביעילות.

ה"קומפיוטר" שבגד בדומרני: בני שלמה, כוח עולה בעולם הפשע | מיוחד

השחרורים המקבילים של שני העבריינים דורשים מהמשטרה היערכות מיוחדת, ובפרט מהיחידה הכלכלית של המשטרה והיחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל). זאת, לאור העובדה שעד לפני שנה וחצי היו השניים במאבק ממושך שאף גבה קורבנות. כך, למשל, בחודש אוקטובר 2013 מצא את מותו ג'קי בניטה, איש הכספים בארגונו של דומרני, ויד ימינו, אבי ביטון, נפצע באורח קשה. במשטרה העריכה כי שלמה וחייליו הם אלה שעומדים מאחורי התקיפות והחיסולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully