וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מבריחים ישראלים נורו למוות בגבול מצרים

10.2.2015 / 10:22

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפגעו באורח קשה במהלך חילופי אש בינם לבין כוח של צבא מצרים וכוח של צה"ל. צוות רפואה צבאי הגיע למקום, אך נאלץ לקבוע את מותם. טרם ברור אם הם נהרגו מאש צה"ל או מירי של צבא מצרים

פיגוע בגבול מצרים ,יוני 2012. רויטרס
חיילים בגבול מצרים/רויטרס

שני מבריחי סמים ישראלים נורו למוות הבוקר (שלישי) בגבול ישראל-מצרים, מדרום למעבר ניצנה. מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפגעו באורח קשה במהלך חילופי אש בינם לבין כוח של צבא מצרים וכוח של צה"ל שהוזעק למקום. צוות רפואה צבאי הגיע למקום והעניק להם טיפול ראשוני, אולם נאלץ לקבוע את מותם. טרם ברור אם הם נהרגו מאש צה"ל או מירי של צבא מצרים.

תחילה נמסר מדובר צה"ל כי השניים נפגעו מירי של כוח צבא מצרים במהלך חילופי אש עמם, וכי כוח צה"ל שהוקפץ לאירוע ביצע ירי הרתעתי בלבד. עם זאת, גורם צבאי מסר לוואלה חדשות כי נבדקת האפשרות שהם נהרגו מאש צה"ל. צוות רפואה צבאי הגיע למקום והעניק להם טיפול ראשוני, אולם נאלץ לקבוע את מותם.

שעות ספורות לאחר מכן, איתר באזור כוח גבעתי שישה שקים ובהם מאה קילוגרמים של סם מסוג חשיש וכן סמים נוספים שטרם זוהו. על פי ההערכה, הסמים היו שייכים למבריחים שנהרגו.

עוד בוואלה! חדשות:
רב הציונות הדתית נגד קמפיין הנשים של בנט: "שגיאה גדולה"
כדור הארץ השתגע - וכך זה משפיע על החורף הישראלי
המחלוקת שחושפת את השפל חסר התקדים באגף התנועה

בחודש אוקטובר האחרון נפצע חייל צה"ל באורח בינוני עד קשה במהלך הברחת סמים שהסתבכה בגבול מצרים. נוסף על כך, קצינת צה"ל, סרן אור בן יהודה, מפקדת פלוגה בגדוד קרקל, נפגעה מרסיסים בחלקי גופה באורח קל באירוע. שניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ולאחר מכן הועברה בן יהודה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

קצין בכיר בצה"ל סיפר לאחר האירוע כי "מדובר באירוע בגבול ישראל-מצרים שבמהלכו נפתחה אש לעבר סיור של צה"ל. לא ברור אם מדובר בטיל נ"ט או בירי מנשק קל". גורמים ביטחוניים במצרים מסרו לאתר "מסראווי" כי ארגון אנסאר בית אל-מקדס, הפועל בחצי האי סיני, הוא שעמד מאחורי המתקפה.

(עדכון ראשון: 9:47)

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully