וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות במשטרה: העבריין שלום דומרני שוחרר מהכלא

11.1.2015 / 12:07

רבים מאנשיו של ראש ארגון הפשע מהדרום קיבלו את פניו כשיצא מבין כותלי בית הכלא רמון לאחר 15 חודשים. במשטרה חוששים שעם שובו למבצרו שבמושב עוצם, הוא יבקש לסגור חשבונות עם יריביו. "לא ניתן לו לזוז מילימטר"

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
"נעקוב אחריו ואחרי אנשיו מקרוב". שלום דומרני/דייב בוימוביץ'

לאחר שריצה 15 חודשי מאסר, השתחרר היום (ראשון) העבריין שלום דומרני ממאסרו בכלא "רמון" שבדרום. עם יציאתו מכותלי הכלא, הוא התקבל בשמחה על ידי רבים מאנשיו, שביקשו לחזקו עם שחרורו. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, דומרני שוחרר בהחלטה מנהלית. הוא היה אמור להשתחרר בהמשך החודש, אך הוחלט להקדים את מועד שחרורו בשל התפוסה הגבוהה בבית הכלא.

מבתי הסוהר תיפתח הרעה: השחרורים הקרובים בעולם הפשע

חוקרי היחידה הכלכלית של המשטרה דרוכים לקראת חזרתו של דומרני למבצרו שבמושב עוצם הסמוך לקריית גת, לאחר שהשאיר כמה סכסוכים פתוחים מחוץ לכלא. עם כניסתו לכלא, איבד דומרני מהתהילה שזכה לה ברחובות הערים הדרומיות בישראל. הסיבה המרכזית לכך היא השתלטות על "שטחי המחיה" שלו על ידי ראש הארגון המתחרה – בני שלמה. לפי מידע מודיעיני של המשטרה, שלמה הצליח לגייס במשך השנתיים האחרונות עריקים מארגונו של דומרני והשתלט על חלק ממקורות ההכנסה שלו. המאבק בין השניים כבר ידע חיסולים וניסיונות חיסול, שעלולים לחזור שוב בקרוב. גם שלמה צפוי להשתחרר בקרוב ממאסר של שנה, לאחר שהורשע בסחיטה של בעל סוכנות רכב.

גורם במשטרה התייחס לעתיד לבוא בעקבות שובו של דומרני לזירה הפלילית בדרום ואמר כי "אנחנו נעקוב אחריו ואחרי אנשיו מקרוב". לדבריו, "לא ניתן לו לזוז מילימטר, גם ברמה של חיכוך איתו ועם אנשיו".

עוד בנושא:
פרקליט הצמרת שרמן יואשם באיומים בכפוף לשימוע
התקדמות בפענוח רצח ג'קי בניטה? חשוד הובא לשחזור
הרואין ומזומנים: פשיטה על ארגון יריב של דומרני

הרנטגן, הרב יעקב איפרגן, בחתונתו של יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני, 19 בספטמבר 2014. ראובן קסטרו
"יש כמה אנשים שנסחפו טיפה יותר מדי". הרב יעקב איפרגן, "הרנטגן"/ראובן קסטרו

דומרני ריצה את מאסרו לאחר שהורשע בחודש יוני בשנה שעברה באיומים ברצח על הרב יעקב איפרגן, "הרנטגן", בעת הבחירות לעיריית נתיבות, שנערכו לפני כשנה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין סיגל דהן-הירש מפרקליטות מחוז הדרום, במהלך תקופת הבחירות המקומיות נחלקו רבני העיר נתיבות בתמיכתם למועמדים שונים. בקרב מחנה הרב איפרגן תמכו הרבנים במועמד אייל מסיקה, ואילו במחנה הרב יורם אברג'ל תמכו הרבנים בראש העיר המכהן, יחיאל זוהר. הפילוג בין הרבנים יצר מתיחות רבה, ולעתים אף אלימה, בין המחנות.

על פי כתב האישום, דומרני, שהיה חלק ממחנהו של הרב אברג'ל, איים על הרב איפרגן, לאחר שהאחרון הודיע על תמיכתו במרוץ לבחירות בראש האופוזיציה דאז, אייל מסיקה. דומרני, כך לפי כתב האישום, אף התקשר לרוחמה איפרגן, אשתו של הרב, ואמר לה כי "יש כמה אנשים שנסחפו טיפה יותר מדי, אז הם יועמדו 'הופ הופ' במקום שלהם". כמו כן, הוא ביקש כי בואו לרב יישאר דיסקרטי. "אם ישאלו, הגעתי לביתו כדי להשכין שלום ולקבל ממנו ברכה". רעייתו של הרנטגן הרגיעה את דומרני והבטיחה שהדבר יישאר בסוד. ייתכן כי דומרני אף היה יוצא נקי כפיים בפרשה, אך עוזרו של הרב הפך לעד מדינה בתיק האיומים וסייע בהרשעתו. בהסדר טיעון מקל, באמצעות עורך דינו משה שרמן, הורשע דומרני באיומים בלבד על הרב איפרגן ונשלח ל-15 חודשי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully