וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט הצמרת שרמן יואשם באיומים בכפוף לשימוע

עורך הדין המוכר צפוי לעמוד בפני כתב אישום בגין איומים לאחר שאמר לתובעת בפרקליטות כי מרשו, שלום דומרני, "יטפל בסיפור" במהלך דיון במשפטו של העבריין. שרמן: "התלוצצתי"

עו"ד משה שרמן. יותם רונן
"דומרני כבר יטפל בסיפור". עו"ד משה שרמן/יותם רונן

פרקליט הצמרת משה שרמן יועמד לדין בכפוף לשימוע בגין איומים - כך נודע לוואלה! חדשות. זאת לאחר שהפרקליטות קיבלה את המלצת המשטרה, שניסחה טיוטת כתב אישום נגד שרמן בגין איומים על תובעת במהלך משפט נגד העבריין שלום דומרני, המיוצג על ידי שרמן. מועד השימוע טרם נקבע.

על פי גרסת התובעת מפרקליטות מחוז דרום, עורכת הדין סיגל דהן-הירש, במהלך דיון במשפטו של דומרני בפרשת האיומים על הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן", אמר לה הפרקליט: "החומר יועבר לדומרני והוא כבר יטפל בסיפור". התבטאות זו גרמה לה לחוש מאוימת, לדבריה, וליידע את הממונים עליה, שהתלוננו במשטרה על איומים.

עוד בוואלה! חדשות:
נאשם ברצח במועדון הקלפים קם מתרדמת – ונשלח למעצר
חשד: אנס אישה שהכיר בשידוך באמצעות "סם אונס"
אהרונוביץ': "פרישת מפקד או שניים לא תזרז מינוי המפכ"ל"

שרמן זומן לחקירה בימ"ר נגב באישור היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שכן חקירת עורכי דין באזהרה מצריכה אישור מיוחד. עם זאת, לא בטוח שבסופו של דבר יוגש כתב אישום נגד הפרקליט, מאחר שמדובר בצעד חריג.

לאחר המקרה טען שרמן כי התלוצץ. בקרוב ייערך השימוע אצל המשנה לפרקליט המדינה, במהלכו יסביר הפרקליט הבכיר מדוע אין מקום, לטענתו, להגיש נגדו כתב אישום.

מעו"ד שרמן לא נמסרה תגובה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com
לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully