וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארגון של דומרני ניסה לחסל עבריין מוכר - עם מכונית תופת

1.4.2015 / 10:22

שני "חיילים" בארגון הפשע של דומרני נעצרו בחשד שהכינו מכונית ממולכדת, אשר נועדה להתפוצץ בקריית גת ולחסל את יריבם המושבע בני שלמה. אישום יוגש היום נגד השניים. "עליית מדרגה מדאיגה במאבק בין עבריינים. זה עלול היה לפגוע בחיי אזרחים רבים". דיווח מאולפן וואלה

מערכת וואלה!

עליית מדרגה במאבקים בעולם התחתון: "חיילים" בארגון הפשע של שלום דומרני הכינו מכונית תופת במטרה לחסל את היריב המושבע בני שלמה - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בפעם השלישית בחודשים האחרונים, מנעו לפני כשבועיים בלשי המשטרה "פיגוע פלילי". במשטרה טוענים שמכונית התופת הייתה אמורה לפגוע בשלמה בלב שכונת מגורים בקריית גת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלשי המשטרה עם בלוני הגז והאמצעים הנוספים שנמצאו במכונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודשים האחרונים החריף הסכסוך המתמשך בין שני ארגוני הפשיעה של שלמה ודומרני הפועלים בעיקר בדרום הארץ. הרקע לסכסוך הינו, בעיקר, מאבקי שליטה באזור הדרום. בתקופה האחרונה התרחשו לא מעט ניסיונות פגיעה הדדיים בין הארגונים. בלשי ימ"ר לכיש, בפיקודו של סגן ניצב יגאל קלימיאן, החלו להתחקות בשבועות האחרונים אחר המעורבים, ובמהרה הבינו כי עתיד להתרחש ניסיון חיסול אלים במיוחד.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
איראן: מקווים להתחיל בניסוח הסכם הגרעין כבר הבוקר
עדות השוטר ממחדל האבטחה בנתב"ג: "הוא צעק 'אני שוחט אותה!'"
חברת גרירה סירבה לקחת רכב ליצהר: "לא גוררים לשטחים"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
העבריינים בני שלמה ושלום דומרני. ששם, עיבוד תמונה
בני שלמה/עיבוד תמונה, ששם

שני חשודים, תושבי אזור קריית גת בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לפני כשבועיים במהלך פעילות מבצעית בלול במושב זוהר. השניים, אנשיו של דומרני, נראו במקום כשהם מכניסים לכלי רכב אלפי ברגים, שקי חול ובלוני גז. לאחר מכן נסעו השניים לקריית גת והחנו את כלי הרכב בחניית בית כנסת בעיר. בשלב זה הורה מפקד ימ"ר לכיש על מעצר מידי של החשודים וכלי הרכב, על מנת למנוע פגיעה אפשרית בחפים מפשע.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וסגרו את הזירה. במקביל, חבלן משטרתי נטרל את כלי הרכב. בהמשך התברר כי מדובר ב"מאזדה 6" גנובה שעליה הותקנה לוחית זיהוי מזויפת. שני החשודים נלקחו לחקירה במשרדי הימ"ר. בחקירתם סירבו לשתף פעולה עם החוקרים ומעצרם הוארך פעמיים. שלשום הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך בשלישית. היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום. סעיפי האישום המרכזיים שעומדים נגדם: קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון ייצור נשק.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, ניצב משנה אלי כזרי, שיבח את פעילות היחידה. "למרות כל הפעילויות האחרונות בהן סיכלנו ניסיונות חיסול, אין לנו את הפריבילגיה לנוח על זרי הדפנה. תמיד עומד לנגד עינינו שלומו וביטחונו של הציבור. מדובר בעליית מדרגה במאבק האלים והמתמשך בין ארגוני הפשיעה באזור, שכן פיצוץ מכונית תופת בלב שכונת מגורים היה עלול לפגוע בחייהם של אזרחים רבים. פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות איכותיות שהיו לאחרונה במשטרת המחוז הדרומי בכלל ובמשטרת מרחב לכיש בפרט, ואשר תכליתן מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה".

עו"ד רועי אטיאס, פרקליטו של אחד החשודים שנעצרו אמר: "עם כל הכבוד לסיפור המרתק, כל הקשר לשלום דומרני הוא מדומיין ומנותק מהמציאות ומחומר הראיות. דומרני אפילו לא נחקר בעניין. מרשי, שנתפס בקרבת הרכב, לא ידע בכלל מה קיים בתוכו ומכל מקום אינו מסוכסך עם אף אדם. לכן, אני מציע לקוראים לפקפק בהישג התקשורתי של משטרת ישראל המקושר שוב, כרגיל, לשלום דומרני".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully