וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של העבריין בני שלמה המסוכסך עם דומרני נורה למוות

19.9.2015 / 13:01

שלום שלמה, אחיו הגדול של בני שלמה הנחשב ל"בריון" בארגון, נורה למוות הלילה בעת ששהה ברכבו במושב בלכיש. השניים מסוכסכים עם דומרני לאחר שפרשו מארגונו לדרך עצמאית. במשטרה חוששים מגל ניסיונות נקמה ואירועי דמים

צילום מסך

(דיווח מאולפן וואלה! NEWS על העבריין בני שלמה, אפריל 2015)

שלום שלמה, אחיו של העבריין בני שלמה, המסוכסך עם שלום דומרני, נורה הלילה (שבת) למוות ברכבו במושב בחבל לכיש שבדרום. גבר נוסף שהיה עמו ברכב נפצע אף הוא מהירי ופונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון במצב קל. במשטרה חושדים כי מדובר בחיסול במסגרת מאבקי שליטה בין הארגון של בני שלמה לדומרני, וחוששים כי הרצח יצית גל של ניסיונות נקם ואירועי דמים באזור.

כוחות גדולים של משטרת מרחב לכיש, בפיקודו של ניצב-משנה אלי כזרי, הגיעו לזירה, ביצעו סריקות והחלו בבדיקת נסיבות האירוע. החקירה הועברה לטיפול להב 433.

בני שלמה מנהל בימים אלו מאבקי שליטה נגד דומרני, בין היתר סביב עסקי כריית חול באזור. סביב מאבק זה היו כמה חיסולים באשקלון ובסביבתה בסוף שנת 2013.

לקריאה נוספת:
ה"קומפיוטר" שבגד בדומרני: בני שלמה, כוח עולה בעולם הפשע
העבריין המאוים בישראל: "קומפיוטר" עם תשע נשמות
הארגון של דומרני ניסה לחסל עבריין מוכר - עם מכונית תופת

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
שלום שלמה/ניב אהרונסון

שלום, בן 36, נחשב לאלים ו"בריון" יותר לעומת אחיו הקטן בני, שנחשב ל"מוח" בארגון. חוקרי להב 433 מזהירים זה שנתיים את האחים כי קיים חשש לחייהם. זאת, בשל העובדה כי בני, שהיה חבר קרוב של דומרני ונחשב ליד ימינו, הפנה לו את העורף והקים ארגון עצמאי. לאחרונה התקרבו האחים שלמה לאנשיו של יצחק אברג'יל, בהם הבכירים בארגונו של העבריין ובעיקר אלו שלא נמצאים מאחורי סורג ובריח מאז התפוצצה פרשה 512.

היסטוריה של חיסולים

גל החיסולים החל באוקטובר 2013, אז התפוצץ מטען חבלה במכונית ברחוב מונטיפיורי בעיר. כתוצאה מפיצוץ המטען, שהכיל חומר נפץ במשקל של קילוגרם, התפזרו חלקי המכונית ברדיוס של 50 מטרים. העבריין שהיה היעד לחיסול הוא אבי ביטון, אחד מאנשיו הנאמנים ביותר לדומרני. ביטון נפצע אנושות בפיצוץ רכבו בעוד שג'קי בניטה, יד ימינו של ביטון, נהרג. בעקבות החיסול נעצרו שישה גברים שהשתייכו לארגון הפשע של העבריין הדרומי, מחשש שינסו לבצע חיסול כנקמה.

חודש לאחר מכן נפצע באורח אנוש עבריין מקומי נוסף הקשור לארגונו של דומרני, בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד למכונית ברחוב אורט. בפברואר 2014 אירע חיסול נוסף של מקורב לדומרני, יוסי בוחבוט, שנחשב ל"בן טיפוחיו". בוחבוט נורה למוות מתחת לבית אמו בעיר על ידי אלמונים, ואלו נמלטו מהמקום. בוחבוט השתייך לארגון הפשיעה הדרומי של העבריין יניב זגורי. לאחר חיסולו של אביו פנחס בוחבוט ב-1999, העבריין שלום דומרני לקח אותו תחת חסותו ואף "טיפח" אותו.

(עדכון ראשון: 6:34)

שלום דומרני. מערכת וואלה!
בסכסוך עם אחיו של הנרצח. שלום דומרני/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully