וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול בדרום: נעצר חשוד המזוהה עם ארגונו של שלום דומרני

21.9.2015 / 8:29

חוקרי להב 433 עצרו את ירין גרנובסקי, בן 21 מאשקלון, בחשד למעורבות ברצח של שלום שלמה, אחיו של העבריין בני שלמה. ההערכה שהוא מזוהה עם דומרני מחזק את עמדת המשטרה שלפיה מדובר בחיסול בין משפחות הפשע

עריכה: ניר חן

חוקרי אגף החקירות והמודיעין בלהב 433 עצרו אמש תושב את ירין גרנובסקי, בן 21 מאשקלון, בחשד לרצח שלום שלמה במושב באזור לכיש בשבת לפנות בוקר. היום (שני) הוארך מעצרו של גרנובסקי, המזוהה עם ארגון הפשיעה הדרומי של שלום דומרני, בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. בנוסף הוא חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע.

זה החשוד הראשון שנעצר בחשוד לאירוע שבו נורה למוות ברכבו שלום שלמה, אחיו של בני שלמה ואחד מבני המשפחה היריבה לדומרני. גבר נוסף שהיה עמו ברכב נפצע אף הוא מהירי.

עוד בנושא
"מישהו עשה טובה לדומרני": איך ישפיע החיסול של "הבריון"?
אחיו של העבריין בני שלמה המסוכסך עם דומרני נורה למוות
העבריין המאוים בישראל: "קומפיוטר" עם תשע נשמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרנובסקי בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלום, בן 36, נחשב לאלים ו"בריון" יותר לעומת אחיו הקטן בני, שנחשב ל"מוח" בארגון. חוקרי להב 433 הזהירו זה שנתיים את האחים כי קיים חשש לחייהם. זאת, בשל העובדה כי בני, שהיה חבר קרוב של דומרני ונחשב ליד ימינו, הפנה לו עורף והקים ארגון עצמאי. לאחרונה התקרבו האחים שלמה לאנשיו של יצחק אברג'יל, בהם הבכירים בארגונו של העבריין, ובעיקר אלו שלא נמצאים מאחורי סורג ובריח מאז התפוצצה פרשה 512.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שלום שלמה, העבריין הדרומי שחוסל בלכיש. ניב אהרונסון
הנרצח, שלום שלמה/ניב אהרונסון

"מי ש'בזבז' (רצח - י"א) את שלמה, עשה טובה גדולה מאוד לשלום דומרני", כך העריכה בסוף השבוע דמות המעורה במאבקים בעולם התחתון בדרום הארץ בעקבות חיסולו של שלמה. בשנתיים האחרונות, נדמה היה כי בני שלמה, המושך בחוטים בארגון, פעל לגייס שורה של חיילים, "פורשי דומרני", והצליח ליצור מאזן כוחות חדש באזור לכיש ובעיקר באשקלון.

לפי המודיעין המשטרתי, בני שלמה הצליח להשתלט על שורה של עסקים שסרו קודם למרותו של דומרני, בין היתר עסקי כריית חול, כמו גם עסקים קטנים יותר כמו מכולות ופיצוציות. הכול בזכות תכונה אחת - שלפי אנשים בעולם התחתון הייתה בעייתית אצל דומרני - החסכנות, שהייתה ידועה גם כקמצנות. לפי אותם גורמים, הוא לא "צ'יפר" את האנשים שלו ולא חילק מספיק כסף - מה שהוביל אנשים להעביר את נאמנותם לשלמה.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת דומרני היה כאשר ארבעה חיילים נאמנים שלו - המוציאים לפועל, שליוו אותו במשך שנים, עזבו לטובת משפחת שלמה. לטענת אנשים בעולם התחתון, שלושה חיילים, שהם גם אחים, אף עברו להתגורר בסמוך לביתו של שלמה במושב חלץ. כל אלו, ועוד שורה של חיסולים, בהם חיסולו של ג'קי בניטה ופציעתו האנושה של אבי ביטון, מאחרוני הנאמנים של דומרני, רק הוסיפו לכבודו של בני שלמה, שגם התחבר לדור הצעיר בארגון אברג'יל - להם הוא הציע לעבור גם למושב חלץ. שם, כך נדמה, נבנה אט-אט מושב של ארגון פשע קטן וחכם. "דור ה-וואי", קראו במשטרה לארגון של שלמה, המכונה ה"קומפיוטר".

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
דומרני בבית משפט/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully