וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד כלא מעשיהו לשעבר: "על אולמרט לשכוח שהיה ראש ממשלה"

דב גיל הר

30.12.2015 / 14:49

גונדר בדימוס, יצחק ניר, שפיקד על בית הכלא שבו ירצה ראש הממשלה לשעבר את עונש המאסר, ממליץ לאסיר העתידי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS "לא להביא ציוד מיוחד", ובעיקר לא לדרוש זכויות יתר בשל מעמדו. "לא בזחיחות דעת, לא בצחוק, לקבל את ההוראות". אולמרט, תרשום

צילום: אבי כהן עריכה: ניר חן

גונדר בדימוס, יצחק ניר, לשעבר מפקד כלא מעשיהו, שבו ירצה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את עונש המאסר שנגזר עליו בפרשת הולילנד, העניק אתמול (שלישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כמה עצות חיוניות לאסיר העתידי. בראש ובראשונה הוא ממליץ לפוליטיקאי לשעבר לשכוח שהיה ראש ממשלה. "הוא צריך להתאים עצמו לסביבה שלו", אמר גונדר ניר שמעביר כיום קורס הכנה לחיי הכלא לאסירים עתידיים, בהם עברייני צווארון לבן שהמקום זר להם לחלוטין.

"הוא לא צריך להביא ציוד מיוחד, אבל הוא צריך לדעת לעשות סוויץ'", הדגיש והביע אופטימיות בנוגע ליכולת ההסתגלות של אולמרט לתנאי המחייה במקום. "אני לא צופה בעיות, הוא ייכנס לחדר, יכניס את הציוד ויתארגן ויסתדר. אפילו אם הוא יהיה עייף, הוא יישן טוב מאוד", אמר. כמו כן, לדבריו, באגף של אולמרט במעשיהו אין מחשבים וגם לא טלוויזיות, אבל הוא יהיה רשאי לקבל ארבעה עיתונים בחודש לבחירתו.

פרשת הולילנד - ידיעות נוספות בנושא:
העליון נגד שופט המחוזי שהחמיר עם אולמרט: "פוסקים לפי ראיות"
אולמרט נידון לשנה וחצי מאסר - אך צפוי לרצות פחות מ-10 חודשים
אחרי קיצור עונשו: אולמרט צפוי לבקש חנינה מנשיא המדינה

אהוד אולמרט היום בהכרעת הערעור בפרשת הולילנד בבית המשפט 20 דצמבר 2015. רויטרס
"אפילו אם הוא יהיה עייף, הוא יישן טוב מאוד". אולמרט בעת ההכרעה בבית המשפט העליון, אתמול/רויטרס

עם כניסתו למקום ממליץ לו סגן נציב השב"ס לשעבר "לדבר עם מפקד האגף ולומר לו 'אני פעם ראשונה פה, אני לומד את הכללים ויש לי בקשה, אם אבקש דברים שהם לא מקובלים, אל תיתן לי שום זכויות יתר מאשר לכל אילו מסביב', ואז כולם ימחאו לו כפיים כי כולם חשבו שאולמרט יקבל אוכל בכפית זהב והוא צריך לקבל תנאים כמו כל יתר האסירים".

על מנת להדגים לאולמרט כיצד לא לנהוג עם כניסתו למקום, ציין גונדר ניר את כניסתו לכלא של איש ציבור נוסף השבוע, ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, שהתייצב בכלא חרמון כדי להתחיל לרצות את שמונת חודשי המעצר שנגזרו עליו, לאחר שהורשע בעבירות של הפרת אמונים. "הצפון נראה יפה ויש פריחה מדהימה", אמר לחיאני רגע לפני כניסתו לבית הסוהר כשחיוך פרוס על פניו - התנהגות שאותה כינה גונדר ניר "זחוחה", והמליץ לאולמרט לשמור על צניעות.

"אני לא אהבתי את החיוך של לחיאני, זה מיותר. לא בזחיחות דעת, לא בצחוק, לקבל את ההוראות ולנהוג לפי זה - איך שאתה מכבד את האחרים, ככה יכבדו אותך", הסביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלומי לחיאני נכנס לכלא: "מרגיש כמו רץ מרתון". ספק 500
לא אהב את החיוך. ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני בכניסה לכלא חרמון, בראשון/ספק 500

הקורסים שגונדר ניר מעביר מזכירים מעט את קורסי ההכנה לצה"ל. הם נמשכים שלושה מפגשים, שעתיים-שלוש בכל פעם, כאשר רוב הלקוחות מגיעים אליו באמצעות עורכי דינם. התכנים הנלמדים בקורס אחידים, אבל הקורס נתפר לדבריו למידות הלקוח. "לאחרונה פנה אליי אסיר צווארון לבן בפרופיל גבוה ששמו נקשר בפרשיה מדוברת וביקש שאכין אותו לקראת המאסר. הוא הגיע אליי לכמה שעות טובות ואחריהן אמר שהוא מרגיש אחרת, שליו יותר ומוכן", אמר והוסיף כי הוא שומר עם הלקוחות שלו על קשר קבוע, "שנמשך שנים ואנחנו בקשר טלפוני רציף".

יחד עם זאת, הוא הודה שלא היה שם את ראש הממשלה לשעבר דווקא בכלא מעשיהו, לטובתו האישית. "אני לא הייתי שם אותו במעשיהו כי שם הוא בכלוב זהב, אין שם מתקני כושר. המקום הכי טוב היה בית סוהר חרמון, מודרני וחדיש. יש שם מגרשי ספורט, חדר אוכל כמו בקיבוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully