וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיאני התייצב בכלא: "מרגיש כמו רץ מרתון שהגיע לישורת האחרונה"

27.12.2015 / 12:03

ראש עיריית בת ים לשעבר התייצב בכלא חרמון כדי להתחיל לרצות את שמונת חודשי המעצר שנגזרו עליו, לאחר שהורשע בעבירות של הפרת אמונים. "הצפון נראה יפה ויש פריחה מדהימה", אמר רגע לפני כניסתו לבית הסוהר. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ערן גילווארד, עריכה: ניר חן

ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני יחל היום (ראשון) לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו. לחיאני התייצב בשעות הבוקר בכלא חרמון, שם ייכלא לשמונת החודשים הקרובים. הוא הורשע ב-2014 במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הפרת אמונים.

לחיאני עמד בפתח בית הכלא, רגע לפני שנכנס בשעריו, ואמר בחיוך: "הצפון נראה יפה ויש פריחה מדהימה ואנחנו אנשים שבאים מאהבה". כשנשאל לתחושותיו אמר כי הוא מרגיש "כמו רץ מרתון שהגיע לישורת האחרונה שלו - לאיצטדיון. והשאלה היא אם בסוף הוא יעמוד על הפודיום או לא".

את פניו קיבלו כמה מתושבי עירו שטענו כי נעשה לו עוול. "אנחנו אוהבים אותו", אמרה רחל, שהייתה באזור מסיבות אחרות. "הוא אדם מקסים, עשה המון לעיר. נעשה לו עוול. יש הרבה יותר מושחתים ממנו במדינה הזאת. הוא עשה טוב לעיר שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: השבוע יוגשו כתבי אישום בהצתת הבית בכפר דומא
תושב ת"א נעצר בחשד להסתה בפייסבוק: "את נתניהו צריך לרצוח - מיד"
דני דיין על עיכוב מינויו לשגריר: "זה סימון אנשים, עליית מדרגה"

שלומי לחיאני מתחיל לרצות היום את מאסרו בכלא חרמון. ערן גילווארג
לחיאני, היום/ערן גילווארג

תושב נוסף, דודו טוויזר, אמר כי "במדינה שלנו יש הרבה יותר פושעים. הוא צדיק. הוא עשה בשביל העיר הזאת כל כך הרבה דברים טובים ורק בגלל שהוא בן אדם טוב התנהגו כלפיו בכזה רוע. הוא נכנס בראש מורם, באמת כל הכבוד לו. בעזרת השם שנחזור לראות אותו בראשות העיר. אני לא מאמין שמישהו מהעיר לא יצביע לו אם הוא יחזור בעוד שבע שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלומי לחיאני מתחיל לרצות היום את מאסרו בכלא חרמון. ערן גילווארג
מתייצב למעצר. לחיאני, היום/ערן גילווארג

בית משפט השלום בתל אביב גזר על לחיאני עונש של עבודות שירות בלבד. באפריל החמיר בית המשפט המחוזי בתל אביב את עונשו וקבע כי הוא ירצה שמונה חודשי מאסר בפועל. בחודש שעבר דחה בית המשפט העליון את בקשת רשות הערעור שהגיש לחיאני על עונשו.

השופט אליקים רובינשטיין כתב בהחלטת העליון כי תרומתו ופועלו של לחיאני לא נעלמים מעיני בית המשפט, אולם הוסיף כי "על המערכת המשפטית מוטלת החובה להוקיע שחיתות ציבורית, ובמקרה דנא רמתה של זו גבוהה, ואינה רחוקה מעבירת השוחד... כאן באים אנו לטענה בדבר שיקול הרתעת הרבים".

השופט מני מזוז, שכיהן כיועץ משפטי בתקופת חקירות לחיאני, המשיך ואמר כי "אלמלא הסדר הטיעון, ראוי היה עונש חמור בהרבה. משנחתם - נכון היה למצות את הדין עם המבקש קרוב לרף העליון של טווח הענישה שנקבע בהסדר".

(עדכון ראשון: 21:32)

שלומי לחיאני מתחיל לרצות היום את מאסרו בכלא חרמון. ערן גילווארג
רגעים אחרונים של חופש. לחיאני, היום/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully